Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 27 av 27

Ämne: saxat från s**ps**p...KÖRT

  1. #21
    PS skrevFör min del har jag klar min uppfattning.
    GLÖM Conax inom en snar framtid
    vissa har det andra inte här i lappland har vi det w----från MALÅ

  2. #22
    Key 26 nu!
    Nån som bryr sig? ;-)
    "Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your a*s and pull the f**king trigger 'til it goes 'click'"

  3. #23
    *Stöön*. Varför kodar dom om när det ändå inte finns några piratkort att koda bort? Känns kul att betala en massa pengar på originalkort när man vet att en massa slängs bort på att administrera dekrypteringar av sändningarna...

    Till alla er som funderar på att skaffa CD: Strunta i det! Se istället till att ni har de kvarvarande viaccesskanalerna och umgås med familjen istället!

    Vi som haft "Free TV" bör ändra livsstil!

  4. #24
    Det är väl självklart att dom kodar om, även fast ingen har knäckt koden. Det vore ju annars som att sluta träna, för att nu lyfter jag mest vikt av alla på gymmet. Slutar man försöka bli bättre, slutar man förr eller senare att vara bra..

  5. #25
    Min farmor fick för ett tagsedan (ungefär när dom sluta tillverka filer) ett nytt kort till CD och dom ska att hon skulle klippa de gammla. Vad är de CD har gjort har dom bytt något stor i derar teknik eftersom dom bytter kort för ev. alla andvändare?

  6. #26
    Citat Ursprungligen postat av absinthe
    Hoppas att det löser sig på nått sätt och att nån annan som har mer ork (kvar) tar över.
    Så länge det finns pengar att tjäna så finns det alltid någon som har ork..
    Problemet är väl Kunskap & kanske lite tur?
    VU+

  7. #27
    Jag tycker vi ska vara tacksama för den tid vi fick av PDK med M:II korten och hylla dem tills vi får ett nytt system för det är nog inte lite jobb med att plocka fram en bra lösning.

Liknande ämnen

  1. Saxat från mina PM under kvällen =)
    Av forhike i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-14, 22:55
  2. saxat,,frånst--st
    Av wiggen-cx i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-12-13, 17:47
  3. saxat fr annat forum....andg CD
    Av lacrits68 i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-11-01, 13:44
  4. Nu är det kört!!
    Av nicko1 i forum Canal Digital
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2004-02-10, 22:55
  5. saxat från christers nyhetsbrev
    Av flodis79 i forum Boxer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-01-15, 19:05

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss