Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Vad ska man ha för mottagare?

  1. #1

    Vad ska man ha för mottagare?

    Vad ska man ha för mottagare när man kör CanalDigital.

    Ska man köra på den som CanalDigital själva erbjuder när man tecknar abonnemang, eller finns det andra bättre alternativ när man ändå ska köra priat?

  2. #2
    Paketet från CD är bra och prisvärt. Comboboxen kan även köra piratkort (om det kommer några längre)

  3. #3
    Dom heter Dreambox dm 7000s eller senare där kan du även köra cd´s orignalkort + mycket mycket mer de finns ingen annan mottagare som kommer i närheten av denna så är de bara .Undra varför cd å viasat /nds försöker att stoppa försäljningen eller vill förbjuda försäljningen helt av dessa mottagare ............Ja kan ju bara säga att jag förstår varför............
    Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E

  4. #4
    Är Dreamboxen godkänd av canal digital. Eller är det svårt att få ett nytt abonnemang om man har en sådan.

  5. #5
    Jag sa att jag hade köpt en ca-modul av dom för ett antal år sedan när jag abbade på familje paketet för några år sedan . Då var de inga problem att få ett abbonemang av dom iaf !!
    Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E

  6. #6
    Varför gå direkt till CD?? Lika bra att gå direkt till radiohandlarna för att köpa enbart abbet...? De skiter ju i vilken mottagare du har, bara de får sålt detta..

    Man måste ju ändå betala för abbet, så visst är det ju en klar födel att köpa paket om man börjar från "scratch".
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  7. #7
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    184
    Tackad
    2 gånger

    Force 536S

    Force 536 S med inbyggd hårddisk är godkänd av CD
    den besta mottagare som är godkänd av CD

Liknande ämnen

  1. Mottagare
    Av einar i forum Övriga mottagare
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2004-10-26, 13:31
  2. cd mottagare
    Av jang i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-10-13, 12:49
  3. Vad är det för mottagare ?
    Av Lacariuz i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-01-02, 18:34
  4. Mottagare
    Av Jottelon i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-01-01, 22:44
  5. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-03, 09:26

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss