Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 13

Ämne: Från marksänd till satellit...

  1. #1

    Från marksänd till satellit...

    Jag ser nu i dag marksänd digitaltv med boxer.. Men längtar tillbaka till den gamla goda tiden när det var gratis.. :wink: Så jag tänkte byta till parabol så jag får in CD och viasat som man iaf kan koda av i dag... Min fråga är vad som är lämpligaste paraboenl och boxern för att få in se detta...
    Mvh Jonas

  2. #2
    Om du läser lite på forumet så ser du att det är lika gratis som Boxer idag...alltså inte...

  3. #3

    Re: Från marksänd till satellit...

    Citat Ursprungligen postat av jonte87
    Jag ser nu i dag marksänd digitaltv med boxer.. Men längtar tillbaka till den gamla goda tiden när det var gratis.. :wink: Så jag tänkte byta till parabol så jag får in CD och viasat som man iaf kan koda av i dag... Min fråga är vad som är lämpligaste paraboenl och boxern för att få in se detta...
    Mvh Jonas
    det går inte längre att se vias*t och CD med p-kort. :?

  4. #4
    Jag kanske inte riktigt var med då =) ops: vad är det man kan se i nu läget gratis då ?? :-(

  5. #5

  6. #6
    okej tack iaf........

  7. #7
    Man kan se 3:an och Z-tv...

  8. #8
    så sant så sant de glömde jag

  9. #9
    Visst är det GRATIS men man slipper titta ...
    Hur har det gått med UCS2000 osv .. totalt nerlagt? Jag delar idag abonnemang på Viasat och CD för mindre pengar än vad brännare och kort kostar. Och så är ursprunget Originalkort -man slipper koda om. Bara att knäppa på och vara glad.
    Men det vore kul att få igång boxer också .... alt göra lika dant där. Att vänta och vara utan TV verkar helt fel lixom. Jag bytte för flera veckor sedan pga MII gänget började vackla och göra ett dåligt jobb, som man nu kan se resultatet av. Det går inte att ha ett system där EN tar hand om allt, när denna inte göre sig besvär. MII kortet är sålt i god tid.
    Någon som vill ha min brännare? Vad säger alla dom som köpt ett MII kort för drygt 400 sek, eller lagt ner en tusenlapp med brännare, kort, frakt, uppdateringar etc, och en tusenlapp till för Conax modulen som numera är värdelös.
    Det är både billigare och enklare så här! Man är helt oberoende av koder och chafs på datorn för att kunna glo på alla kanaler!
    DM7025S har dubbla tuners, DM7085S har dubbla tuners och DVD brännare. Enda plumpen är att de bara har 160GB diskar.
    Min Nokia 9802S är ändå inte godkänd längre för CD.

  10. #10
    Ja vad säger vi som "slösat" bort hela 400 kronor på ett kort som bara fungerade något halvår (för min del):

    Att det var helt klart värt tiden det fungerade, billig TV utan särskillt stora problem...

Liknande ämnen

  1. Bäst TV-kortet för satellit till en HTPC?
    Av Manzzon i forum Hårdvara
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-09-01, 15:39
  2. Marksänd tv
    Av helio58 i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-16, 12:32
  3. Lägga till satellit med dreamedit?
    Av Bitzer i forum Dreambox
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-17, 14:03
  4. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-23, 13:36
  5. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-09-26, 13:04

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss