Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: 6in1

  1. #1

    6in1

    Hej hopp
    Jag undrar om nån vet om man kan lägga in 6in1 filen på ett funcard eller mII kort. Jag skulle vilja få igång discovery m.fl på nagraV. Funkar det på alla mottagare. Jag har en Samsung Ay.
    Tack på förhand! :smile:

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Vad är 6in1 filerna gjorda för? Är dom gjorda för Funcard så JA då kan du ha dom på ett Funcard men inte på ett M2 kort...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3
    hei
    på gullkort legger man inn 2 hexfiler og på funkort legger man inn 3 hexfiler
    men på 6in1 får man bare 2hex filer..og det er til funkort.
    hvordan prog.man ett sådan kort?? hvor finner jeg den eventuelle siste hex filen??
    mvh john

  4. #4
    Dom flesta Xin1 för fun är bara 2 filer (ingen int ee)
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  5. #5
    JAg har försökt att program mera mitt fun kort med filerna från st st:s sida. Jag har använt multiprog (bananen tror jag den brukar kallas). Jag har en samsung AY....men det vill inte funka för mig. Brukar det funka på alla mottagare. Är det någon speciell inställning jag måste göra.
    Tacksam för hjälp.

  6. #6
    jag såg rubriken och trodde tråden handlade om Hockeylandslagets fest efter turneringssegern..

Liknande ämnen

  1. BBaio 6in1
    Av gson i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-04-29, 17:31
  2. FUN 6IN1
    Av a00sambe i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-02-26, 20:33
  3. funcard 6in1?
    Av Dedu i forum Viasat
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-03-23, 08:32
  4. 6in1
    Av zam1000 i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-11-07, 16:04
  5. 6in1 filer
    Av B Nice i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-05-05, 07:46

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss