Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 16

Ämne: Dessa fjärrkontroller: Bra universal

  1. #1

    Dessa fjärrkontroller: Bra universal

    Blir tokig på alla dessa kontroller, måste vara fler än ja.

    Många bra universalkontroller verkar finnas men reklamen låter ofta bättre än vad det är.
    Det finns massor att välja på, vilka har ni?
    Bra / dåliga.
    För min del borde den klara Panasonic: tv, video, dvd, reciver. Thomsson 2000dti. Samsung 9500.
    Nya pryla kommer vart de blir så den borde gå att uppdatera över nätet.

    Några glada prylnissar som vet?

  2. #2
    Gör en sökning, jag ställde samma fråga på forumet för ett gäng månader sedan.

    Edit: http://213.226.79.201/viewtopic.php?...ight=universal

  3. #3
    Ledsen men gjorde det: fjärrkontroll och universalfjärrkontroll.
    gav kanske upp för tidigt men då fortsätter jag för det verkar finnas många att välja på.

  4. #4
    EIFeo:
    Kul om du skulle vilja ge en liten ledtråd med sökord eller ngt.

    Hittar faktiskt inget på sökning men det beror nog mer på mig än att det inte finns ngt.

    Please

  5. #5
    Har testat en del fjärrkontroller men den jag har nu är KANONBRA. Tog mej 15-20 min. att programera 6 "maskiner" funkar klockrent. Lär sej av andra och det finns koder för andra märken.Denna kommer du att bli nöjd med.
    Köpes på Hi-Fiklubben (sök på nätet och se vilken butik som är närmast dej)
    Ett utdrag från Hi-Fiklubben "SRC-3000 är arvtagaren till E-Pilot SRC-9200, en av Nordens mest sålda programmerbara fjärrkontroller. Den nya modellen har touch-screen-LCD och ersätter upp till åtta fjärrkontroller."
    //menu

  6. #6

    nu börjar det likna nått

    kanon
    det var nått sånt jag menade!
    reklamen säger inte så mycket men ni är inga dumhöven så därför är det guld att höra va ni tycker! :lol: :lol:

  7. #7
    Bengt:
    Denna gång var det inte ens menat som en pik vad gäller sökning

    Jag la in länken till den tråd som skapades av mig för några månader sedan, den gav i varje fall ett tips samt ett tips om en site som testar universalfjärrar. Kolla mitt första meddelande i denna tråd.

  8. #8

    Ja e dum

    När jag försöker med den hamnar jag på "förstasidan" vet inte varför!

    Jag FÖRSTÅR om man tröttnar på alla frågor som ställts 9011 ggr men ibland hittar man inget eller så är huet på semester

  9. #9
    Nu vet jag ju inte varför Elfeo använder sig av IP adressen för att komma hit, prova den här istället :wink:


    http://www.comhit.net/viewtopic.php?...ight=universal
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av T-bird
    Nu vet jag ju inte varför Elfeo använder sig av IP adressen för att komma hit, prova den här istället :wink:


    http://www.comhit.net/viewtopic.php?...ight=universal
    Ja, dra på trissor...fick den länken när jag sökte och klickade på länken....fast det verkar jag inte få nu!

Liknande ämnen

  1. billiga fjärrkontroller ?
    Av kubenkungen i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-02-16, 11:58
  2. Fjärrkontroller
    Av larry i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-13, 17:38
  3. Universal LNB + Terrestrial Input ???
    Av mami i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-09-07, 07:12
  4. Universal Single LNB, 0.3 dB (Laser)
    Av reecord i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-06-04, 02:10
  5. InfinityUSB (Universal Serial Bus)
    Av flu i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-11-10, 20:55

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss