Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: ABBONEMANGS TIPS

  1. #1

    ABBONEMANGS TIPS

    Hej,Har tänkt att teckna ett canal digital abb,jag undrar vad ni har fått för erbjudande av försäljare ??
    Jag hade tänkt teckna ett års abb med canal+ kanalerna och jag har redan en paranbol.
    Skulle vara kul me svar så att man kan pressa dom till bästa möjliga uppgörelse.
    /Daniel

    PS kom inte med erbjudande som är gamla,bör vara inom dom senaste månaderna DS

  2. #2
    Det bästa är väl hos expert, 1 års abb med combo box 695:- + en fri månad canal+. :?

  3. #3
    kan ju informera att när jag skaffa familjepaketet och hade haft detta i 1 månad så ringde en säljare från CD och gar ett generöst erbjudande om jag ville komplitera mitt abb med canal + var dock ej intreserad men om man kan stå ut med att inte ha canal + de kanske 2 första månaderna så kan man nog göra sig ett kap om man skall skaffa c+

Liknande ämnen

  1. GPS Tips
    Av storfors i forum Övrigt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-03-10, 13:48
  2. tips
    Av fan194 i forum Boxer
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-02-18, 21:12
  3. tips
    Av ynot i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-12-03, 21:09
  4. Tips !
    Av Eldkvarn i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-20, 12:19

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss