Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: PLANERAT ARBETE Digitala nätet

  1. #1
    Tjocken
    Gäst

    PLANERAT ARBETE Digitala nätet

    :smile:
    Vad kan menas med detta:
    Bha Stimo jag ändrar väl frågan.
    Kan detta påverka piratkorten för Com Hem?
    Vet någon vilket slags teknikskifte som är på gång.
    :lol:

    PLANERAT ARBETE
    Datum: 2003-03-20
    Tid: 04:00-06:00
    Plats: Hela landet
    På grund av ett teknikskifte för att öka digital-tv-kapaciteten och driftsäkerheten kommer com hem att utföra ett planerat arbete under natten till den 20 mars. Detta medför ett 10 minuter långt avbrott på alla digitala tv-tjänster i hela landet plus kortare störningar mellan klockan 04:00 och 06:00.

    PLANERAT ARBETE
    Datum: 2003-03-21
    Tid: 02:00-08:00
    Plats: Stockholm
    På grund av ett teknikskifte kommer com hem att utföra ytterligare ett planerat arbete under natten till den 21 mars. Detta medför störningar på alla kanaler i grundutbudet (utom SVT1, SVT2 och TV4) samt alla digitala tv-tjänster i Stockholmsområdet mellan klockan 02:00 och 08:00.

  2. #2
    Vad de kan betyda, hmm troligen att dom ska utföra något slags arbete....

    :lol: :lol:

  3. #3
    Tjocken
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Stimo
    Vad de kan betyda, hmm troligen att dom ska utföra något sags arbete....

    :lol: :lol:
    Jag har ändrat frågan nu, Stimo.

  4. #4

    stereo

    Hela com hems nät består av en massa teknik. Inte är det så konstigt att de måste ha servicearbeten då och då? Det här kan gälla vad som helst.


    Om de nu ska utöka kapaciteten i nätet hoppas jag att grundutbudet snart blir digitalt. Jag vill ha stereo på MTV och ZTV.

  5. #5
    ComD
    Gäst
    Attansdå och jag som höll på att spela in Midnight Express, så ploppar det upp en fet röd skylt att kanalen inte sänds... Nåväl, TV1000 fuckade sig med textningen ändå så.

Liknande ämnen

  1. Planerat arbete
    Av Tommie i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-04-24, 10:28
  2. Omkodning Eller Arbete?
    Av Bo i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-04-16, 10:40

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss