Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: COMHEM [HDTV]

  1. #1

    COMHEM [HDTV]

    pratade med Comhem's kundtjändt härromdagen. Efter sommaren skall dom börja testsändningarna på HDTV, jag sa att jag ville vara med, men dom hade ingen aning om hur man gjorde. Jag frågade även om det krävs en speciell box, men dom visste fan inget.. Snälla är det någon som vet mer ? Jag vill vara testperson !! VAD GÖRA ???

  2. #2
    speciel box lär du behöva och speciel tv...

  3. #3

    Snackade också med Kuntjänst

    Det är tydligen väldig skillnad på kunskaperna hos personalen på Comhem. Han jag snacka med visste betydligt mer, sa också att man måste ha ny box! Det står lite på IDG om Comhems planer. http://www.idg.se/ArticlePages/20050...732_CS.dbp.asp

  4. #4
    Det är tydligen väldig skillnad på kunskaperna hos personalen på Comhem.
    Det låter ju bra, synd att jag bara har talat med den mindre kunniga skaran. HDTV låter spännande, men borde man inte se till att ha vanlig digital-TV (med alla kanaler) först... :wall:

  5. #5
    bra sagt! :idea:

  6. #6

    Re: Snackade också med Kuntjänst

    Citat Ursprungligen postat av KabelKillen
    Det är tydligen väldig skillnad på kunskaperna hos personalen på Comhem. Han jag snacka med visste betydligt mer, sa också att man måste ha ny box! Det står lite på IDG om Comhems planer. http://www.idg.se/ArticlePages/20050...732_CS.dbp.asp
    De flesta du pratar med på com hem är telesäljare. De svarar i telefon enbart för att sälja företagets produkter eller ta emot klagomål.

  7. #7
    Comhem och HDTV (LOL), nä nu tror jag löken blommar .

  8. #8
    Om ni tror att ni ska få något vettigt svar från supporttekniker eller andra supporttjänster så tror ni fel. Det är bara nötter där som har blivit upplärda som en apa att svara på saker och ting. Sannolikheten att få ett svar av tekniskt djup där är väl lika hög (låg?) som ifall man kollar med Noreply. Spana bara in inlägget ovan så ser ni nivån. Skulle det finnas någon med lite vettigare svar så är det ett ess som bara hamnat där temporärt, sommarjobbare kanske?

    Vill ni ha tekniska svar så får ni dem inte, de finns på ingenjörsnivå och dessa personer kommer ni inte kontakt med såvida ni inte känner någon där.

    Vidare felixius så tror jag inte du finner ditt svar här på hur du ska göra för att vara med i en eventuell testgrupp. Troligtvis så kommer de bara välja ut ett område rakt upp och ner, ungefär som med telefonin.
    hehe

Liknande ämnen

  1. Philips TV + HDTV från comhem?
    Av Zajber i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-01-31, 18:03
  2. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-12-02, 10:44
  3. Vad kostar det med HDTV från Comhem?
    Av mdredfox8 i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-16, 16:49
  4. Nu säljer comhem hdtv-abonnemang
    Av slomo i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-11, 14:51

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss