Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Återsändning av programkort.

  1. #1

    Återsändning av programkort.

    Hej!

    Någon här som skaffade det tillfälliga tv3-boxerkortet i höstas som har fått en uppmaning hemskickad av boxer att man skall skicka tillbaka kortet till dem?
    Jag ringde nämligen till boxer och ville ha ett 12 mån abb på kortet, men de sa att just det kortet var för 'gammalt' för att uppdatera som jag ville. De sa istället jag skulle skicka tillbaka det, och på så sätt vara tvungen att betala ännu en startavgift á 395.

    /monzzon

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2003
    Inlägg
    372
    Tackad
    12 gånger
    Jag fick samma problem med dom jag vägrade och hänvisade till att jag hadde köpt kortet av dom för 395 kr för att det stod inte skrivet någon stans att jag bara hyrde kortet jag skulle kunna sträcka mig så långt att jag skicka tillbaka kortet om jag fick mina pengar tillbaka men det gick dom inte med på och hänvisa till kontraktet som jag inte ens har jag har inte hört ett ljud av dom sen des c:a 4mån sen

  3. #3
    Jag har ett sånt kort men de har inte sagt nåt om det... än iallafall. Dock kunde jag inte heller uppgradera det utan var tvungen att köpa ett helt nytt o då 395 kr i startavgift med.. ganska surt
    www.mobilmedia.se - En jävla massa kul till din mobil
    www.soundport.se - independent music exposed - Independent TOP40

  4. #4
    ok. tack för svaren! blir till att skicka tillbaka det då...

  5. #5
    Det är nog ganska dödfött för det kontor som hanterat programkorten för Boxer, Kirunakontoret, är avvecklat på grund av att samarbetet med Radiotjänst i Kiruna AB tonats ner.

    Boxer kräver inte tillbaka sina kort längre. Det är alltså bara att njuta av att ni "äger" en fullständigt värdelöst plastbit, eftersom dom inte startar upp kort som är "för gamla" =)

Liknande ämnen

  1. Trasigt - felaktigt Programkort
    Av Dionysos i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-02-17, 03:28
  2. Uppgradering av programkort??
    Av ruffrider i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-08-24, 17:43
  3. Tele2 programkort
    Av Vissen_Blomma i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-30, 22:48
  4. Programkort från bredbandsbolaget.
    Av trollhattan i forum Viasat
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-11-08, 12:14
  5. Är programkort låst?
    Av Badbalja i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-05, 09:59

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss