Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: updateringar gk ?????

  1. #1

    updateringar gk ?????

    vad läggs nya uppdateringarna varje gång dom byter koder för gk kort på boxer????

  2. #2
    Vilka uppdateringar menar du??

    //Stimo

  3. #3
    Canal plus bytte ju till nyckel 0B igår Ident 00C800
    Var tvungen att bränna in rätt hex igen!

  4. #4
    Ja Canal+ skickade uppdatering på UA igår....
    Så nya koder finns de att remota eller bärnna in om du inte har ett AU som klarar de...

    //Stimo

  5. #5
    Om man gör ett aukort med ett orginalkort som abbonerar på canalplus behöver aldrig bränna om sitt kort mer då??

  6. #6
    Nopp, de stämmer.... inte så länge dom inte hittar på något nytt, men du klarar deras UA uppdatering med en rpovider fråne ett orginalkort med fullt utbud!

    Sen kanman alldrig säga alldrig i pirat världen

    //Stimo

  7. #7
    rilleking
    Gäst
    Hmm, konstiga saker händer, jag la (brännde) in den nya koden igår, för c+.
    Den funkade direkt, däremot försvann alla andra kanaler? Har precis läst kortet, det ser ok ut. Någons som kan tänkas veta varför alla andra kanaler försvann?
    (212T, geo34, MP 0,9)

  8. #8
    Du skulle ha sparat ner dina filer från kortet och sen öppnat
    eepromfilen och sen lagt in senaste hexen!
    Det har nog ändrats en del på ditt kort sen du brände det sist!

  9. #9
    jag är nybörjare för boxer och har gk kort och brännare vill ha hexfiler att bränna in till gk kort!! så hela boxerpaketet funkar vad hittar jag nu gk hexfiler till boxer??? menar jag

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss