Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 37

Ämne: viasat guld 199 skr-

  1. #21

    Re: viasat guld 199 skr-

    Citat Ursprungligen postat av reidarberge
    guld kostar 199 skr-mån i 12mån.sen kan ni få silver 149 skr mån i 12 mån.de som löser via guld får köpa en 28 tummare för 1900 skr. då får ni box,parabol,tv för 1900 skr. det är billigt kolla www.eklid.se o.b.s. ingen startavgift den ingår om du tar guld abb
    Strong SRT 8700 (24mån Viasat Guld) 1:-

    Jaha .. är det bra det där?
    12 x 199:- = 2388:- ; 1:a året - guld
    12 x 149:- = 1788:- ; 2:a året - silver
    3 x 249:- = 747:- ; Abonnentkortsavgift på f.n. 249:- per halvår debiteras från andra halvåret.

    Totalt: 4.923:- ... i runda slängar 2½ tusen per år ....!!!

  2. #22
    Inte billigt kanske, men om man räknar tvärtom så blir det:

    Detta ingår:
    Strong SRT 8700 för 2795:-
    Hemmabiopaket LG för 2000:-
    Fri startavgift (värde 390:-)
    TV4 Film 3mån gratis

    Tot. summa 5185:-
    Minus 4.923:- (Viasat Guld 1:a året och Visat Silver 2:a året)

    Tot summa - 282Kr

    Räknar man så minus Viasat Guld 1:a året och Visat Silver 2:a året så kostar det faktiskt bara 282Kr eller 141Kr/år

    Inte så tokigt?
    Jag har ännu inte beställt något paket, men överväger det!
    //Jesse james

  3. #23
    tkll pace,yombson ingår parabol,box montering start avgift. viasat o,fria kanaler påhotbird-astra. tv/n är en cross wood 28tum sterio mycket lätt att install, kanonbild o ljud.det är ett gott köp.
    viasat-cd motarbetar varandra men vi hjälps åt m.v.h.reidar fra BREKKEN

  4. #24
    Citat Ursprungligen postat av reidarberge
    tkll pace,yombson ingår parabol,box montering start avgift. viasat o,fria kanaler påhotbird-astra. tv/n är en cross wood 28tum sterio mycket lätt att install, kanonbild o ljud.det är ett gott köp.
    Och var finns det paketet att köpa?

  5. #25
    www.eklid.se tv kostar 1495 skr+kortavgift 390 =1885 skr.men det gäller endast om du tecknar viaguld.ring och prata med eklid så får du alla uppgifter. ha en bra dag m.v.h.REIDAR
    viasat-cd motarbetar varandra men vi hjälps åt m.v.h.reidar fra BREKKEN

  6. #26

    bästa erbjudandet?

    Eftersom jag inte vill handla på nätet har jag kollat ON OFFoch Expert på orten. Det gäller i båda fallen Try &Buy. OnN OFF tar 199kr första året + 390kr,kortavgift första halvåret ingår. I paketet ingår en Thomson mottagare. Expert har däremot en Pace mottagare, ingen uppläggningsavgift + 1200kr i presentkort i övrigt lika. :roll: . Experts erbjudande låter förmånligare, men uppvägs det av Thomsonmottagaren i ON OFF`s paket? :roll:

  7. #27
    thombson är bättre den tar alla fria på astra,hotbird medans pace tar in 13
    viasat-cd motarbetar varandra men vi hjälps åt m.v.h.reidar fra BREKKEN

  8. #28
    Nu har Jesse torskat på erbjudandet från: www.eklid.se
    Det som är bra iofs är att man får se fotbollen under lång tid framöver...
    //Jesse James

  9. #29
    Citat Ursprungligen postat av Atrix

    Citat Ursprungligen postat av babba
    Jag har svårt att förstå att någon vill ha Viasats utbud. Det är ju ren luft! En massa Viasat sport-kanaler som visar repriser av FA-cupen 1973 & K1 från ifjol. Ett gäng filmkanaler som visar filmer man inte hört talas om eller har sänts på Canal Plus för ett & etthalvt år sedan. Det enda dom kan erbjuda är egentligen Champions League. Ren skit alltså! Skulle aldrrig få för mig att betala för Viasats utbud!
    Du har inga problem med att bli rånad av CD då? (Jag antar att du pungar ut 400-500 spänn i månaden till dom)
    Nej, jag betalar 229:- + 99:- i månaden för Canal Plus & Säsongskortet. OK, det är en del pengar, men det är iallafall kvalitet jag får. För du kan väl inte seriöst säga att Viasats utbud är kvalitativt i klass med Canal Plus?! Det är som med allt annat: Man får vad man betalar för!

  10. #30
    Citat Ursprungligen postat av babba
    Citat Ursprungligen postat av Atrix

    Citat Ursprungligen postat av babba
    Jag har svårt att förstå att någon vill ha Viasats utbud. Det är ju ren luft! En massa Viasat sport-kanaler som visar repriser av FA-cupen 1973 & K1 från ifjol. Ett gäng filmkanaler som visar filmer man inte hört talas om eller har sänts på Canal Plus för ett & etthalvt år sedan. Det enda dom kan erbjuda är egentligen Champions League. Ren skit alltså! Skulle aldrrig få för mig att betala för Viasats utbud!
    Du har inga problem med att bli rånad av CD då? (Jag antar att du pungar ut 400-500 spänn i månaden till dom)
    Nej, jag betalar 229:- + 99:- i månaden för Canal Plus & Säsongskortet. OK, det är en del pengar, men det är iallafall kvalitet jag får. För du kan väl inte seriöst säga att Viasats utbud är kvalitativt i klass med Canal Plus?! Det är som med allt annat: Man får vad man betalar för!
    Jag anser fortfarande att jag gjort en bra deal.
    -Hårdvaran jag fått genom abbonemang på Viasat blir så gott som gratis.
    -Så länge fotboll och Elitserien (få se om CD-abbonenterna blir snuvade på NHl nästa säsong oxå :lol: )inte är enda intresset man har finns mycket att se på tv, som alla i familjen får glädje av. Ingen i mitt hushåll vill betala 330 spänn i månaden för allsvenskan.

    Avslutningsvis för att undvika att bli nerspydd av nå'n dråplig kommentar kan tilläggas att jag håller med om att C+ håller hög klass. :wink:

Liknande ämnen

  1. Viasat guld med gammal parabol?
    Av rillian i forum Viasat
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-27, 21:16
  2. viasat guld kort
    Av pitbullsweden i forum Viasat
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-04-17, 10:42
  3. AU-kort till Viasat Guld...???
    Av kenny i forum Viasat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-07-10, 07:24
  4. Viasat Guld
    Av conta80 i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-05-13, 12:09
  5. Viasat guld??
    Av swärdet i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-04-30, 12:29

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss