Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Behöver hjälp!

  1. #1

    Behöver hjälp!

    Jag skulle behöva expert hjälp.
    har 1 st tv med 2 scart utag, men problemet är att jag har 5 st apparater som jag skulle behöva koppla till tv'n.
    har provat att koppla samman allt men hur jag än kopplar det så är det någon enhet som inte fungerar, har funderat på att införsaffa en scart box med 4-5 scart kontakter, men nu är funderingen, i vissa lägen behöver jag ha 3 enheter på slagna samtidigt då är frågan vad som händer, eller är det någon som har förslag påhur jag ska lösa detta

  2. #2
    vilka fem apparater är det??

    har ingen av dom S-video? eller har inte TV:n s-video??

  3. #3
    det är 2 digitalboxar, 1 dvd med inbyggd förstärkare, 1 inspelnings bar dvd och 1 video

  4. #4
    båda digitalboxarna har ju både in och ut scart.. så dom sätter du på en... med DVD innan....

    inspelningsbar DVD måste ha ha två scart så VHS:n innan den....



    sen kommer ju problemet med om du vill kunna spela in ifrån en viss apparat till en annan... t:ex kunna spela in på både DVD och VHS från båda digitalerna...

    Jag gav av den anledningen upp Scart och kör allt på vanlig antennsladd... funkar kanoners...

Liknande ämnen

  1. Jag behöver hjälp....
    Av Eldkvarn i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-06-24, 15:40
  2. Behöver hjälp.
    Av Badboy i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-03-11, 16:40
  3. Behöver hjälp?
    Av skoter i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-12-31, 16:12
  4. Behöver hjälp...
    Av simpsons_2002 i forum Com Hem
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-08-23, 20:06
  5. [LÖST] behöver hjälp
    Av fejset i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-08-18, 18:55

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss