Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: satellit sökning ger bara thor....

  1. #1

    satellit sökning ger bara thor....

    Vad gör jag fel??? Får inte in ens sirius med den nya parran!

    om jag står FRAMFÖR med ansiktet mot parabolen vilket håll hittar jag astra och hotbird.

    Hur mycket ska jag röra på parran? 10cm? 20cm?

    Hoppas ni har lite tålamod med mig........!
    ....im not lost, im on adventure.....

  2. #2
    skit samma!

    löste problemet....var och köpte en "satfinder".....2min var allt instält och i drift!

    Rekomenderas varmt!

    --J--
    ....im not lost, im on adventure.....

  3. #3
    vad letar du, sirius eller astra, och var har du parabolen nu ? Börja med kompassen och sätt parabolen i söderläge, sen kan du justera parabolen med en satfinder, vrid talriken lite till vänster så hittar du astra hotbird där.och till höger sirius thor.

  4. #4
    hade problem att hitta astra&hotbird men med satfinder tog det ca 30sek....nu behövs bara lite programvara på nåt av mina kort! (vill mest se film och discovery och ungarna disney channel)
    ....im not lost, im on adventure.....

  5. #5
    Jag har problem att få in Hotbird och astra... från början fick jag in Astra med kanon signal men hotbird var kass... nu får jag bara in hotbird med kass signal och hittar inte alls astra! vad gör jag för fel?? kanske har fel inställt i höjdläge! hur många grader ska den vara jag bor ca: 7-8 mil söder om Sundsvall!

  6. #6
    köp en satfinder......jag köpte en och fick allt på plats på ca 1 min! helt underbar manic!
    ....im not lost, im on adventure.....

Liknande ämnen

  1. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-06-24, 11:31
  2. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-09-26, 13:04
  3. Sökning BOXER
    Av dog i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-10-21, 12:02
  4. kanal sökning
    Av hellow i forum Canal Digital
    Svar: 42
    Senaste inlägg: 2004-05-09, 17:49
  5. piratkort o sökning
    Av theraven i forum Boxer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-02-16, 19:29

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss