Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 14

Ämne: SVT:s alla kanaler fritt hos Comhem från 1 juli

  1. #1

    SVT:s alla kanaler fritt hos Comhem från 1 juli

    Japp, så är det!

  2. #2
    Av en slump hörde jag slutet av inslaget på Aktuellt igår som handlade om detta. Gällde det analog TV också (då blir man väl av med något bra istället)? Har någon detaljerna?

    Kollade på COMHEMS hemsida, men där såg jag ju inget förstås (fast vem hade räknat med det). :doh:

  3. #3
    Jag fattade det som det ska gälla även analogt. Det är SVT som står för merkostnaden.

  4. #4
    Kanon! Då kan jag sluta betala för alla andra kanaler!!! SVT är ju super!!!

    :P

  5. #5

  6. #6

  7. #7
    En följdfråga: funkar d å se dessa kanaler med ett gammalt p-kort i boxen elr ska man trycka i en pappbit som jag såg någon skrev om?

  8. #8
    Man kan ju misstänka att det kommer att krävas ett riktigt kort, liksom det redan idag krävs för SVT (dvs krypterade sändningar). Har svårt att tro att COMHEM skulle bjuda alla icke-betalande på digital-TV (det är liksom inte riktigt deras stil). Enligt avtalet räcker det väl med att de bjuder på de analoga sändningarna.

  9. #9
    Medlem
    Reg.datum
    Aug 2003
    Inlägg
    77
    Tackad
    1 gånger
    Jag har upptäckt att det sänds TEST-1,2,4,24 och B i det digaitala nätet just nu. Så det verkar ligga sanning i det.

  10. #10

    Bjuda

    Citat Ursprungligen postat av thunder
    Jag har upptäckt att det sänds TEST-1,2,4,24 och B i det digaitala nätet just nu. Så det verkar ligga sanning i det.
    Menar du att Com hem skulle "bjuda" på SVT även digitalt? Måste vara något tillfälligt i så fall.

Liknande ämnen

  1. TV8 ska ingå analogt och fritt i Small.
    Av mangez_79 i forum Com Hem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-29, 23:32
  2. Alla kanaler
    Av Bakircioglu i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-07-16, 19:47
  3. MII från keycard i alla brännare?
    Av ElFeo i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-06-02, 16:02
  4. alla kanaler
    Av grottslaven i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-09-04, 20:23

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss