Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Sky Italia

  1. #1
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    997
    Tackad
    14 gånger

    Sky Italia

    När fanns Sky Italia senast i TMB filen :?: Jag undrar varför den inte har kommit tillbaka när spanska D+ är mörkt, den platsen är jo ledig nu.

    Mvh Kalle

  2. #2

    Re: Sky Italia

    Citat Ursprungligen postat av Kalle_P
    När fanns Sky Italia senast i TMB filen :?: Jag undrar varför den inte har kommit tillbaka när spanska D+ är mörkt, den platsen är jo ledig nu.

    Mvh Kalle
    Därför att Sky Italia har gått över till Videoguard till det finns inga koder/filer

    Nu har nästan alla kanaler från SkyItalia gått över till Videoguard, enligt Lyngsats var det 050613 :cry: :cry: en finns kvar att se ännu "National Geographic Society"men för hur länge :?:

  3. #3
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    997
    Tackad
    14 gånger
    Därför att Sky Italia har gått över till Videoguard till det finns inga koder/filer
    Övergången till Videogard var bara delvis, PrimaFila och Calcio huvudsakligen . Men resten är fortfarande Seca 2 . Koder finns att få , även Titan kortet fungerar likaså WCE och s2emu . det är dom jag känner till .

    Mvh Kalle

Liknande ämnen

  1. Sky italia
    Av mike44 i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-01-26, 17:38
  2. Info om Sky italia..
    Av braindead i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-06-29, 17:26
  3. [LÖST] Sky Italia
    Av Badboy i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-05-05, 23:38
  4. Sky Italia mörkt
    Av Kalle_P i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-04-10, 00:28
  5. Sky Italia < NDS VIDEGUARD
    Av trollhattan i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-03-20, 21:36

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss