Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: 2 skärmar plus tv

  1. #1

    2 skärmar plus tv

    Hej:
    Jag har ett ati radeon x 800 xt pro och just nu kör jag med två skärmar en platt 19 tum och en vanlig 17 tum .....min fråga är kan jag koppla in tex en tv via s video uttaget som jag har på grafik kortet utan att det brinner upp eller liknande.....jag vill kunna titta på tv på den ena data skärmen och göra ett jobb på den andra...eller spela in något från tv:n till Hd:en.
    Vad tror ni.

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Det ska inte vara några probleme... Kortet är ju byggt att klara 2 skärmar... Och att streama igenom en tv signal till en av skärmarna är ju samma sak som att se på en film på ena skärmen och surfa på den andra... Jag har dock inte testat det själv... Men jag ser inga problem i det... Se bara till att du har datorkraft så inte allt blir rent för segt...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3
    ok tack...jag ska testa

Liknande ämnen

  1. Dela upp bilden på 9 skärmar?
    Av bjornsson i forum Övrigt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-14, 21:55
  2. Då var det svarta skärmar igen
    Av Keano i forum Canal Digital
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2004-04-06, 19:40

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss