Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Varför?

  1. #1

    Varför?

    Hej !
    Jag försöker att ändra min gamla epost adress till min nya men det kommer upp att den skall vara bannad varför blir det så?? Jag har aldrig använt den adressen förut kan det ha att göra med att den adressen jag har nu krockar med den nya? Jag hade tiscali förut och nu har ju spray tagit över så jag skulle villja skriva in min nya adress. Kan vara bra då min gammla snart släcks ner.
    MVH
    Mattias
    P.S HJälp mig med detta problem. D.S

  2. #2
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Då spray även har gratismail är @spray.se bannad. Alltså det går inte att registrera sig med den, eller ändra ett befintligt konto till att använda sig av den mailadressen.

    Vill du byta, kontakta mig, där du anger din nya mail, så ska jag fixa det åt dig.

  3. #3
    Rixmail är också bannad. Inte bra för om man har rixmail som isp så får man fem adresser som är knutna till sitt abb. Så antingen har man tur som jag och hade en gammal som inte e bannad men som jag inte behöver betala för, Eller så får man köpa en mail adress.

    Varför har ni bannat gratis mail förresten?

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av electrified
    Varför har ni bannat gratis mail förresten?
    För att göra det lite mer besvärligt för dom som tycker att det är kul att öppna typ 10 konton och sen skriva en massa dynga.
    Efter att vi införde det, så har den typen av medlemmar självsanerats och vi saknar dom inte :lol: :wink:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

  1. varför
    Av reidarberge i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-11-02, 13:53
  2. Varför ????
    Av make i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-07-11, 15:38
  3. Varför?
    Av svab i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-04-25, 22:55
  4. [LÖST] Varför???
    Av BobbyW i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-07-29, 11:51

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss