Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 15

Ämne: Valet och kvalet(Boxer+dreambox)

  1. #1

    Valet och kvalet(Boxer+dreambox)

    Läste i ett inlägg nånstans här att boxer funkar med dreambox, eftersom min villa inte har uppgraderat uttag för comhem så fanns bara boxer som allternativ för mig (har ingen parabol).

    Jag har 2 frågor, eller rättare sagt 1 fråga och en "fråga/begäran".

    På boxers hemsida kan man beställa bara kort, men då måste man ange vad man har för dekoder, spelar det någon roll vilken man tar? Tänkte ifall det är olika kort av nå slags, isåfall, vilken rekomenderar ni?

    Och kan några fler här bekräfta att det funkar me boxer+dreambox(chardsharing) ?

    -edit-

    Funkar det även om en har comhem och jag boxer med chardcharing? Detta kanske inte har någon betydelse?
    Hejsan?

  2. #2
    Du behöver en box som klarar DVB-T. Jag trodde inte att det fanns någon Dreambox som klarade det, men jag är i och för sig inte så välinformerad

    Vilken dekoder man har spelar ingen roll för kortet/abbonemanget. Gjorde inte det förr i alla fall.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

  3. #3
    DB 500T skall tydligen finnas för beställning men jag tror knappast att några skulle vara levererade ännu, har dock ingen anledning att tro att dom inte skulle fungera till boxer.

    Ang sista frågan: Fungerar din dörrnyckel i dina grannars dörrar? :wink:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av T-bird
    DB 500T skall tydligen finnas för beställning men jag tror knappast att några skulle vara levererade ännu, har dock ingen anledning att tro att dom inte skulle fungera till boxer.

    Ang sista frågan: Fungerar din dörrnyckel i dina grannars dörrar? :wink:
    Ja dom passar, men jag kan inte låsa upp, så din "svarande fråga" funkar inte så bra :S Eller det är det den kanske gör men ärs

    Tycker jag att folk me Boxer kan göra sig tillkänna så man kan dela på lite
    Hejsan?

  5. #5
    Dreambox till Boxer (DM500T) ä på väg in till DMN, så dom bör finnas i butiken inom 1 vecka. Priset blir samma som för kabelboxarna.

    mvh humlan.

  6. #6
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Finns redan ute på vissa webbutiker... Redo för leverans!
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas
    Finns redan ute på vissa webbutiker... Redo för leverans!
    Jasså :shock: Inte nån svensk återförsäljare iaf, då inte Digital Multimedia Nordic, har fått hem dom för leverans till oss/återförsäljarna ännu. Måste i så fall vara nån som sidoimporterar, eller nåt oseriöst företag..

    mvh humlan.

  8. #8
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Har länk där hemma... Kan skicka så fort jag kommer hem...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  9. #9
    Ja gör det, ska bli kul å se vem det är... Vi får i vart fall vänta några dagar till, innan Vi har dom i butiken, å kan leverera ut till kund. Men roligt ska dä bli å få höra hur dom fungerar. Fundrar på å köra en själv åxå, om jag får tid. Inte för att jag har nån nytta av den, utan mera i studiesyfte :roll: för att kolla hur bra kortdelningen m.m fungerar på den .

    mvh humlan.

  10. #10
    Ja skicka länk ni som har dom

Liknande ämnen

  1. Dreambox med Boxer
    Av psan i forum Dreambox
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-06-18, 23:21
  2. Så här före valet
    Av karl48 i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-12, 08:47
  3. Få bort valet mellan två operativsystem vid boot?
    Av Ripleyonline i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-06-07, 10:28

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss