Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 15

Ämne: tv3, ztv och mtv digitalt på comhem 22 juni?

  1. #1

    tv3, ztv och mtv digitalt på comhem 22 juni?

    Läste detta på ett annat forum:

    http://www.prisjakt.nu/forum/index.php?showtopic=96448

    Undrar om det äntligen är dags?

  2. #2
    Jag tror det när jag ser det, men vi kan ju hoppas.

  3. #3
    Nu är det bekräftat!


    Den 22 juni börjar vi sända TV3, ZTV och MTV även i vårt digitala utbud. Kanalerna kommer att ligga med i Medium- och Largepaketen samt vara valbara i 8 Favoriter. De går också att beställa som tillvalskanaler för 39:-/månad.


    www.comhem.se

  4. #4
    är det bara för mig, eller försvann SVT1+2, TV4, BBC Prime i samband med detta?? Jag kör DVB-C kort och hittar ej dessa kanaler vid sökning längre.

  5. #5
    De har satt upp två nya muxar, på 290MHz hittar du SVT och på 298MHz finns BBC prime. De verkar ha meckat runt lite med en del andra kanaler också.

  6. #6
    Någon som hittat ZTV och MTV än? 3:an ligger ju på gamla BBC Prime.

  7. #7
    någon som har en lista på vilka platser kanalerna ligger på? både digitala och analoga?!

    mitt discovery har försvunnit, som jag har valt i 8 fav, nu har jag disc mix istället! vad händer?!

    och var e eurosport?!

  8. #8
    Att kanaler har försvunnit kan bero på att ni har favoritlista. Använd lista A eller gör en ny..

  9. #9
    Medlem
    Reg.datum
    Aug 2003
    Inlägg
    77
    Tackad
    1 gånger
    Jag hittade åt ztv på FTVs plats med dvb-c-kort iaf. Har inte hittat 3an eller MTV ännu. Bara hoppas att femman kommer snart också!

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av thunder
    Jag hittade åt ztv på FTVs plats med dvb-c-kort iaf. Har inte hittat 3an eller MTV ännu. Bara hoppas att femman kommer snart också!
    3an ligger på gamla BBC Prime

Liknande ämnen

  1. Skrivbordstråden - Juni 2007
    Av Deas i forum Övrigt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-01-26, 07:25
  2. Danmark - Sverige 2 juni
    Av buffy i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-17, 13:57
  3. Kanal 5 digitalt hos Comhem
    Av m3ssiah i forum Com Hem
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-02-25, 21:31

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss