Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Frågor angående TMB-filen

  1. #1

    Frågor angående TMB-filen

    Nu har jag skaffat ett Titanium-kort. Har läst på och har (med hjälp av forumet här och andra sidor) lyckats få kortet att fungera. Jag får in TPS-paketet och några andra TV-kanaler.

    Min fråga är ifall någon annan får in MTV-Base/MTV-Hits/MTV2 Europe/VH1 Europe samt VH1 Classics som skall sända i Conax (och tom Viaccess 2.3 som jag tror är felaktig info) från lyngsat http://www.lyngsat.com/packages/canaldigitaal.html

    Jag vill ha dessa kanaler och har nästan bara därför köpt T-kortet.

    Jag ägen en Force med inbyggd Viaccess samt Conax. Har också en Irdeto CA-modul.

    Tacksam för svar

  2. #2
    du får inte in dom ed conax , du kan nog få in dom med via koder , du har ett lnb-huvud mot astra sattelit förutsätter jag?

  3. #3
    Japp. Jag får in:

    SIRIUS 5.0°E (Viasat mfl)
    HOTBIRD 13.0°E
    ASTRA 19.2°E
    THOR/INTELSAT 1.0°W (Canal digital m.fl)

    (även: AMOS 4.0°W & ATL BIRD 5.0°W)

    Fösökt hitta koder men utan resultat. Skulle du kunna maila de till mig: sebswe@hotmail.com, eftersom du inte får lägga ut koder på forumet som jag förstått.

  4. #4
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    997
    Tackad
    14 gånger
    MTV har fimpad Viaccess på Astra19E, så där är det mörkt. Du får klara dej med VH1 på Hotbird där har du även MTV France och tysk MTV. Men det finns jo MCM och några andra Musik-kanaler.

    Mvh Kalle

  5. #5
    hmmmm......dom mesta av dom där går in med en hederlig gammal dragon cam.....känns som en bättre invenstering än ett titaniumkort..

Liknande ämnen

  1. Lite frågor angående Dreambox 500+S
    Av Wander i forum Dreambox
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-08-29, 16:43
  2. Frågor angående Dreambox DM 600 PVR
    Av DennisOlof i forum Dreambox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-08-27, 20:42
  3. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-14, 21:18
  4. Några frågor angående kortbränning.
    Av yet0 i forum Com Hem
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2003-03-30, 04:06

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss