Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 21

Ämne: Cardsplitter

  1. #1

    Cardsplitter

    Hansa Electronics säljer en Cardsplitter.

    http://www.hansa-electronic.com/cams.asp#cardsplitter

    Är det någon som har testat den och vet om den funkar? Jag tänkte anända den för Conax.

    Sedan när det gäller firman. Jag har aldrig hört talas om denna firma i Mölndal. Är det någon som har koll på om dom är seriösa?

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Hansan Electronics är ett mycket seriöst företag... Ett av de bästa i Sverige (inom deras område) tycker jag iaf...

    Sen finns det många företag som annonserar ut denna cardsplitter... Och vad jag har hört så ska den klara alla olika kort... Även Viasat NDS och Conax... Dock har jag inte testat själv så kan inte säga till 100% att det funkar...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas
    Hansan Electronics är ett mycket seriöst företag... Ett av de bästa i Sverige (inom deras område) tycker jag iaf...

    Sen finns det många företag som annonserar ut denna cardsplitter... Och vad jag har hört så ska den klara alla olika kort... Även Viasat NDS och Conax... Dock har jag inte testat själv så kan inte säga till 100% att det funkar...
    Kan bara hålla med..., näst efter oss förstås :wink:

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  4. #4
    Återkommer inom nån dag, med ett pris från oss (Datafixaren) Då Vi åxå kommer att sälja den.

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  5. #5
    Sälj också av nettosat för 1499:-
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  6. #6
    ingen som har erfarenhet av att använda en sådan? vore intressant o se hur bra den fungerar. sen att den skulle fungera med NDS låter ju intressant

  7. #7
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Fungerar typ som en cardserver... Du får 3 trådlösa kort med som hela tiden kommunicerar med själva "servern" och läser av information från kortet... Enkelt sätt kan man säga att det är en hårdvaru cardserver...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  8. #8
    Nu är det klart med att Vi kan sälja Cardsplitter http://www.smartwi.net/prods.htm . Å för ComHit/Satlovers reggad så blir priset 1399 sek. OBS!!! Fungerar EJ med NDS. Ev beställningar kan ta lite tid, då Vi ej ännu har hunnit få in dom till butiken.

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  9. #9
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    @humlan57

    Ok... Så dom funkar inte med NDS då? Har du testat själv? Jag har hört av folk att de ska gå... Vet dock inte säkert själv eftersom jag inte testat...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas
    @humlan57

    Ok... Så dom funkar inte med NDS då? Har du testat själv? Jag har hört av folk att de ska gå... Vet dock inte säkert själv eftersom jag inte testat...
    Du kan läsa själv här: http://www.smartwi.net/forum/viewfor...e807c73cd6006c Det är från produktens forum. Men det kanske går att göra nåt "eget" men i orginal version fungerar inte NDS.

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

Liknande ämnen

  1. Cardsplitter
    Av QuadMan i forum Com Hem
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2011-02-12, 09:14
  2. Cardsplitter
    Av poolle i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-23, 12:57
  3. Cardsplitter
    Av ra60 i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-08, 15:24
  4. cardsplitter
    Av markusla i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-09-21, 23:49

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss