Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Är detta det jag behöver för att kunna se kodade kanaler på.

  1. #1

    Är detta det jag behöver för att kunna se kodade kanaler på.

    Vad behöver jag för att kunna se kodade kanaler på hotbird och astra 28.2? Min thomson th35 box är uppgraderad till nds-systemet så då fungerar det inte att köra med viaccess antar jag? (körde orginalkort hos viasat ända till juni månad detta år).

    Måste jag ha en modul ? typ dragon cam med loader card samt en brännare för detta?
    kan jag köra in en modul i min thomson? ska den in där man brukar sätta in kortet i vanliga fall eller måste jag köpa en ny box? brännare förstår jag att man behöver... men om nån vill tipsa om någon bra så får ni gärna göra det...

    Finns det koder till många kanaler på dessa kanaler eller tycker ni att det är att kasta pengarna i sjön ? Jag vill se discovery och disneykanalen osv på astra och ett antal andra kanaler på hotbird...

    All hjälp mottages vänligen!.

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    997
    Tackad
    14 gånger
    Jag tror det ser ganska risig ut för dej. Det är ont om koder nuförtiden, iallafall för Discovery och Disneychannel. Vad det gäller modul så ska det finnas ett extra hål i mottagaren som är avsedd för det, kortplatsen duger inte. Jag känner inte till din box men du får kolla att det finns plats för en modul. Sen får du räkna med en hel del huvudbry , för det här är en hobby som går ut på att greja med mottagare och paraboler.

    Mvh Kalle

  3. #3
    Om jag tycker att 75% av nöjet är att hålla på med parabolen och mottagarn och grejja med detta och 25% av nöjet är att kolla så är jag ändå rätt ute menar du?

    Vad finns mycket koder ute just nu? gällande de engelska kanalerna...

Liknande ämnen

  1. mediaportal och kodade kanaler
    Av maxeman i forum Boxer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-05-16, 07:30
  2. Kodade kanaler låser sig
    Av ambush i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-16, 14:12
  3. Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-12-15, 21:58
  4. Vad behövs för att kunna se asiatiska kanaler?
    Av Bacon i forum Övriga mottagare
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-10-04, 20:07

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss