Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: dvd centrum gemini 230

  1. #1

    dvd centrum gemini 230

    får inte den att funka brända skivor av dvd format... funkar om jag bränner i vcd eller svcd använder nerovison express å bränner med... vad gör jag för fel :-(

  2. #2
    Hum.
    Jag har en centrum men kommer inte ihåg numret.
    Köpte den runt december. (350?)

    Den äter allt utom att jag har haft problem med en skiva som jag spelade över en vhs till dvd på.
    Det var i en lg maskin.

    Dock är min datorbrännare lg.

    Det du kan göra som funka för mig är att använda dvddecrypter och dvdshrink när du skall bränna.

    Har dock för mig att just Princoskivar var trilskande. Använder inte dessa själv men bror min gör och han har haft problem med sin centrum med dessa skivor.

    Annars så är mitt helhetsintryck att centrum är otroligt bra till det priset.
    Auktoriserad julmusttestare.

  3. #3
    Spidde
    Gäst
    Det är nog dvd skivorna den inte tycker om.
    Min Centrum tar det mesta dock inte de billigaste skivorna. Fast jag tror det beror på min usla Nec dvd brännare

  4. #4
    Min Centrum Gemini 350 jobbar bra och tar emot nästa vad som hellst.

    Prisvärdet är högt tycker jag

  5. #5
    Hade problem med vissa skivor, samt att jag brännt med för hög hastighet... Köpte 100-pack verbatim dvd-r på nätet, bränner i max 4x hastighet och det funkar perfekt...

  6. #6
    tack så mycket ska prova lite dyrare skivor... har provat både r+ å r - men dom var billiga så prova lite dyrare då... får vi se om det funkar...

  7. #7
    funkade kanon när jag gick ner i fart på bränningen tack

Liknande ämnen

  1. Centrum Titan 500
    Av hampus1 i forum Ljud
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-12, 20:10
  2. Gemini 4.20
    Av Veritaz i forum Dreambox
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-01-14, 15:50
  3. gemini 2.40
    Av besa i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-01, 12:56
  4. jpg med Gemini 2.70
    Av lonn2se i forum Dreambox
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-24, 16:10
  5. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-27, 19:32

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss