Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 12

Ämne: Äntligen funkar allt igen

  1. #1

    Äntligen funkar allt igen

    Hejsan alla glada gubbar och tjejer.

    Gött att saiten är online igen och funkar som den ska. Det var riktigt länge sedan man hörde någonting nytt angående boxer, någon som vet något? nya kanaler, priser, utbud eller piratkort? det har varit rätt dött rätt länge nu.

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Dec 2004
    Inlägg
    4 250
    Tackad
    122 gånger

    Re: Äntligen funkar allt igen

    Citat Ursprungligen postat av markusla
    Hejsan alla glada gubbar och tjejer.

    Gött att saiten är online igen och funkar som den ska. Det var riktigt länge sedan man hörde någonting nytt angående boxer, någon som vet något? nya kanaler, priser, utbud eller piratkort? det har varit rätt dött rätt länge nu.
    piratkort ser du ovanför att de inte finns och resten hittar du på boxers hemsida...
    DM8000CC 1TB HDD DVD - OpenPLi
    HTPC: Intel Core i5 2320 8GB 500GB HDD + Kodi
    Epson TW3200, Euroscreen Black Grey 86"
    ESXi med bla Tvheadend Server + HDHomeRun HDHR3-4DC
    Raspberry Pi 4 - LibreELEC
    Revolut https://revolut.com/sv-SE/referral/andreaa5w Vimla https://vimla.se/?202112012015449961 Tibber: https://invite.tibber.com/dc6f62be

  3. #3

    Re: Äntligen funkar allt igen

    Citat Ursprungligen postat av Leatherface

    piratkort ser du ovanför att de inte finns och resten hittar du på boxers hemsida...
    Vad är det med vissa användare av detta forum?
    Jag tror inte att du missuppfattade honom, han vill säkert höra om det ryktas om någon förändring av utbud, priser mm. Det kan kanske hända att någon sitter på insiderinfo? Tydligen inte du!

    Jag förstår om det blir tjatigt med frågor om piratkort och rykten inte ska florera om dessa men det var inte det enda han frågade efter och lägger man ändå ner tiden till att svara kanske man skulle försöka att tillföra något också. Har han hittat hit har han säkert hittat till Boxers hemsida.

    Anledningen till att jag inte är eller har varit aktiv på detta forum är att man ofta blir avsnäst för att man inte är lika kunnig eller ställer för dumma frågor. Ett öppet forum ska väl vara till för alla och inte bara för invärtes beundran.

  4. #4
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    iofs har väl Leatherface svarat en del på markuslas frågor. Då han säger att det inte finns piratkort och att det andra finns på boxers hemsida.

    Jag vet inte om det är att avnäsa folk, det ju ett sätt att göra det "enkelt" för sig, att hänvisa till boxers hemsida. Sen om det finns andra som sitter på mer information, är de ju hjärtligt välkomna med informationen. Tråden slutar ju inte vid ett svar.

    Som du säger forumet ska vara öppet, och jag hoppas att fler kan besvara markuslas inlägg, med information utöver den som Leatherface bidragit med.

  5. #5
    Små barn med dåligt självförtroende brukar svara på det viset, precis som dom som bara är tvungna att köra om till varje pris i trafiken oavsett konsekvenser.
    Folk som tror att de är något när de kan gömma sig bakom en fasad. Fegt Leatherface eller ska jag kalla dig Babyface?

    Ha de´

  6. #6
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    997
    Tackad
    14 gånger
    @sopranos
    Undrar vad du är ut efter????

    Mvh Kalle

  7. #7
    Gäst
    Babyface har nog inte fått till det på länge :wink:

  8. #8
    Det bästa är nog om att dom som undrar tar sig tid och läser igenom vad som skrivits och kanske till och med gör en sökning på nyckelorden dom är intresserade av.Den dagen det är någon som vet något så står det nog redan.Tror inte det är någon som plötsligt berättar att han knäkt viacess 2.5 bara för att någon frågar om det är någon som vet något.

  9. #9
    Hahaha, jag har inte besökt detta forum på ett bra tag. När jag sist besökte forumet var det en massa smutskastning hit och dit, folk som spelade "kunniga" och snäste av andra personer osv osv.

    Detta var den första tråden jag läste nu när jag loggade in och jag ser att jag inte missat något samt att forumet utvecklats. :lol:

  10. #10
    Det som är mest på gång är väl förmodligen Toon Disney och TV4 Fakta, samt att det börjar röra sig lite på Pay-Per-View fronten ;-)

Liknande ämnen

  1. Svart i rutan igen? kl 14:12 EDIT FUNKAR NU IGEN
    Av PiZZaMaN i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-11-25, 13:21
  2. Funkar Tv3 o ZTV nu igen??
    Av Nallepu2 i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-09-14, 20:24
  3. nu funkar m2 igen
    Av steven76 i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-07-27, 12:54
  4. ÄNTLIGEN!!! MII är igång igen!
    Av dansip i forum Canal Digital
    Svar: 41
    Senaste inlägg: 2004-04-06, 11:37
  5. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-08-10, 18:43

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss