Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Titta utan kort

  1. #1

    Titta utan kort

    Eftersom Viasat bytte kodning brydde jag mig inte om att förlänga korthyran.Men eftersom det är en digitalmotagare,går det att titta på något program överhuvudtaget.Har en Nokia Mediamaster9780S eller är det bara att slänga den.Novis på kort nuförtiden.

  2. #2
    Spidde
    Gäst
    Du kan inte titta på några viasat kanaler utan orginalkort

  3. #3
    Tror bestämt att det frågades efter okodade kanaler och inte ifall det koder till viasat!

    Hur som helst så skulle jag föreslå att du riktar in parabolen på Astra 19º Öst, så för du tillgång till bla alla tyska okodade kanaler, om du kan arabiska ( eller något annat språk från mellanöstern ) så kan jag rekomendera hotbird 13º Öst.

  4. #4
    Nu är ju 9780 lite speciell eftersom det var en gratis box som Viasat hade låst på Sirius.

    Ska man se nått annat så måste den "mutas" med hjälp av tex mmedit för att få in några fria kanaler
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

  1. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-06-24, 11:31
  2. titta på tv utan abb.
    Av Scorpio_racing i forum Övrigt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-01-08, 11:08
  3. Fortsatt: Titta på TV utan piratkort
    Av garton i forum Com Hem
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2004-04-14, 14:34
  4. Titta på TV utan piratkort
    Av lovecard i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-04-06, 17:57
  5. Titta på TV utan piratkort....
    Av Eldkvarn i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-03-27, 20:46

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss