Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Skumt problem

  1. #1

    Skumt problem

    Har ett skumt problem med EuroSport och EuroSport2 de är båda pixlade och utan ljud precis som när det är dålig mottagning. Mottagningen är så vit jag vet bra och det händer att de börjar fungera igen med perfekt bild och ljud för att sedan flippa ur igen detta gäller även biljett kanalerna... Har kollat kontakter och sånt och som sagt allt annat fungerar perfekt. Någon som har några ideer?

  2. #2
    Problemet är de nya trådlösa Dect-telefonerna. Tyvärr ligger Eurosport och biljettkanalerna på samma frekvens som dessa telefoner. Antingen får du kapsla in boxen, skaffa en bättre isolerad kabel eller som jag gör när det är match, sliter ur elsladden till telefonen.

  3. #3
    Det var tydligen det felet, lät lite som ett skämt först men jag flyttade basstationen och problemet försvann. Tackar :smile:

Liknande ämnen

  1. Skumt problem diseqc
    Av linkan77 i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-11-06, 10:38
  2. Skumt problem på 7025
    Av lonn2se i forum Dreambox
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-02, 17:17
  3. Dm500c lite skumt problem
    Av Dizzy_dan i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-06-15, 16:33
  4. Cd skumt
    Av snugge i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-04-01, 11:48

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss