Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: Gammla filer?

  1. #1

    Gammla filer?

    Jag tänkte att det kunde vara kul för er som är ”hobbyknäckare” att kolla på dessa filer. De slutade fungera för 6 veckor sedan. Jag kommer säkert att få höra: fake, gammalt osv. Dessa fungerade för 6 veckor sedan, "antagligen" med någon form av modifierad/gammal programvara. Läs ”Lite om allt” för mer info. Till vem kan jag skicka filerna, om ni är intresserade?


    Ser ut som jag fått en "vän" för livet Laughing

    Den som undrar vad det handlar om kan kolla upp kalle190 (han vet inte ens vad han kallat sig förut)

    @mozart
    Det börjar bli dax att leva upp till det som du sa i PM till mig den 19 april.
    Ur tråden "Lite om allt"

    @T-bird

    När en tråd är låst av en moderator ska inte en annan moderator komma och ändra den.

    Om jag inte kommer ihåg mitt gamla användarnamn tyder det väl på att jag har så många att jag inte kan komma i håg dem, eller? Jag skulle med nöje ha sönder denna sida, om bara du använde den. Att du har en visningsbild på en lite pojke som pissar tyder på att du är lagd åt ett speciellt håll. När du sedan säger att du är gammal (40+) och att du bor i Bergslagen börjar man bli lite misstänksam. :? :lol: Auf Wiedersehen

  2. #2
    Yikes!! :shock: Trist privatliv eller??

    El L :lol: kk :lol:

  3. #3

    Re: Gammla filer?

    Citat Ursprungligen postat av Mozart
    När en tråd är låst av en moderator ska inte en annan moderator komma och ändra den.
    Inte? Tur att du är här och bestämmer över oss så vi vet hur vi ska bete oss.... :shock:
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  4. #4
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Lite väll mycket personangrepp nu tycker jag... Tråd låst!
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  5. #5

    Re: Gammla filer?

    Citat Ursprungligen postat av Mozart
    Jag tänkte att det kunde vara kul för er som är ”hobbyknäckare” att kolla på dessa filer. De slutade fungera för 6 veckor sedan. Jag kommer säkert att få höra: fake, gammalt osv. Dessa fungerade för 6 veckor sedan, "antagligen" med någon form av modifierad/gammal programvara. Läs ”Lite om allt” för mer info. Till vem kan jag skicka filerna, om ni är intresserade?

    Ur tråden "Lite om allt"

    @T-bird

    När en tråd är låst av en moderator ska inte en annan moderator komma och ändra den.

    Om jag inte kommer ihåg mitt gamla användarnamn tyder det väl på att jag har så många att jag inte kan komma i håg dem, eller? Jag skulle med nöje ha sönder denna sida, om bara du använde den. Att du har en visningsbild på en lite pojke som pissar tyder på att du är lagd åt ett speciellt håll. När du sedan säger att du är gammal (40+) och att du bor i Bergslagen börjar man bli lite misstänksam. :? :lol: Auf Wiedersehen
    Att du nu börjar angripa mig personligen visar väl bara på hur lite du har på fötterna, istället för att komma med fakta.

    Gamla icke fungerande filer har vi allihopa :lol:

    För att rätta dina andra misstag så är jag 50+ och bor i roslagen

    Edit: Sorry deaaaas. Jag öppnar den igen annars startar den stackarn bara en ny. Bätttre att ha allt skit på ett ställe
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  6. #6
    Gäsp...

    Eftersom det har blivit lite skitsnack om boxer mfl igen så är det väl lika bra att jag lägger mej i också som nästan aldrig skriver nåt..

    Snackade lite löst med en kompis i helgen som har mycket bra koll på läget. (Inte wannabee koll som 95% av alla här..)

    I runda svängar sa han att det är idag inga större problem att knäcka boxer om man vet vad man sysslar med. Nej, det kommer inte att komma ut något publikt eller köpbart på länge. Varför? Jo, för det är lika lätt att släcka ner som att knäcka. Problemet är att korten nu är så unika och så också koderna att dom koder som blir knäckta inte påverkar mer än just det kortet. Tidigare system drog sig operatörerna att släcka för att det påverkade så många abbonenter.

    Därför stämmer nog allas uppfattning här. Dom som säger att det inte finns några koder, därför att dom inte vet eller vet att dom aldrig kommer komma över ett kort. Samt dom som vet att det finns för att dom har sätt någon annan, men inte får tillgång till det.
    Sen finns det säkert nån här som har, men har vett att hålla käften också.

    Jag har svårt att hålla käften, men jag har inget kort..

    //R

  7. #7
    Skulle vilja karakterisera din kompis som mycket snack och liten verkstad.
    Att korten skulle vara unika och att det därför inte är värt att knäcka är kvalifiserat skitprat.

  8. #8
    Har du ine något vettigare att säga så bortser jag från den kommentaren.

    Förklara varför istället?

    Han är högst trovärdig och har helt tillräckliga arbetsmeriter för att jag ska tro honom i allt han säger men det kan vara min förmåga att förstå vad han menar som brister.

    Om det finns något fog för att det jag skrev inte stämmer så kan du ju istället ställa någon kompletteringsfråga som jag bör ge honom för att kunna ge tyngd åt påståendet. (Eller fatta vad han egentligen menar)

    Mvh
    R

  9. #9
    Jag är MYCKET tveksam, till att det skulle finnas nåt som fungerar med boxer, eller att nån har nåt som fungerar. Det brukar alltid dyka upp piratkort till försäljning då, å jag tvivlar på att det skulle va nåt undantag med Boxer just den här gången. Å om det finns, så har Vi snart piratkort, å nasare som vill tjäna lite snabba pengar...

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  10. #10
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Dec 2004
    Inlägg
    4 250
    Tackad
    122 gånger
    tja är mycket möjligt att de finns nån liten grupp som lyckats men inte släpper det public... skulle inte alls förvåna mig... public lär de nog bli när de börjar va dags för ny kodningsstandard igen...
    DM8000CC 1TB HDD DVD - OpenPLi
    HTPC: Intel Core i5 2320 8GB 500GB HDD + Kodi
    Epson TW3200, Euroscreen Black Grey 86"
    ESXi med bla Tvheadend Server + HDHomeRun HDHR3-4DC
    Raspberry Pi 4 - LibreELEC
    Revolut https://revolut.com/sv-SE/referral/andreaa5w Vimla https://vimla.se/?202112012015449961 Tibber: https://invite.tibber.com/dc6f62be

Liknande ämnen

  1. xbox (den gammla)
    Av trollhattan i forum Xbox
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-11-30, 14:15
  2. Svar: 11
    Senaste inlägg: 2005-09-26, 07:33
  3. gammla CD kort
    Av jaysan i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-01-25, 19:56
  4. Gammla CH-Kort
    Av Zoomaz i forum Com Hem
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-01-06, 18:53
  5. [LÖST] Gammla spel
    Av NEO i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-05-03, 14:53

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss