Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Streama från DB till PC

  1. #1

    Streama från DB till PC

    Har testat det här progget, å det fungerar bra.

    http://www.pirattv.info/files/VLC+VideoClient.zip

    mvh humlan
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  2. #2
    Spidde
    Gäst
    Ska testas

  3. #3
    Har använt det här progget några dar nu, å det är fan i mig det bästa av streaming proggen hittills jag använt. Får det fortsätta å utvecklas, så kommer det att bli en riktig hit..

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  4. #4
    Skumt, men kanske kan det ha nåt med grafikkortet å göra.., nån inst.., eller med ditt nätverk. Kolla med t.ex "Du-Meter", om hastigheten från din DB är någorlunda jämn. Hos mig ligger det konstant kring 600kB/sec. Men det är ju ännu bara beta, så mycket lär säkert förbättras åxå. Det jag jag gillar är upplägget, å tycker det är det första progget som man tänkt lite grand, innan det släppts. Enkelt att installera, å enkelt att sköta, så jag hoppas det kommer att utvecklas tills det fungerar felfritt.

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

Liknande ämnen

  1. Går det att streama från MP till Mac?
    Av wrath_child i forum Mac OS X
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-06-30, 16:47
  2. Streama från DB till min PC
    Av Lusaretta i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-13, 22:55
  3. Streama från PC till DB
    Av Grolt i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-17, 20:16
  4. Streama från DB till PC... HUR?
    Av lumpa i forum Dreambox
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-20, 06:49
  5. streama från DB till pc
    Av 1000foting i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-12-22, 07:49

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss