Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Private Gold

  1. #1

    Private Gold

    Har någon på forumet fått in kanalen Private Gold via parabol? Och i frågan diskvalificerar jag Canal Digital i alla dess former, eftersom de bara sänder några timmar per natt :evil:.

    Alltså finns det någon kombination av satellit + kortlösning (pirat eller hederligt betald) som ger 24h access till Private Gold på våra breddgrader?

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    997
    Tackad
    14 gånger
    Du har privatgold även på Hotbird kodning Via2 ingen känd nyckel. Den finns på flera olika satelliter, titta på http://www.kingofsat.net/ . Var man kan skaffa kort är nog det största problemet.

    Mvh Kalle

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av Kalle_P
    Var man kan skaffa kort är nog det största problemet.
    Precis, därav frågan :roll: . Min mottagare har inga problem med att scanna kanaler. Det är avkodningen som är problemet.

    Kanske man kan komma in i nån cardsharing pool nerifrån kontinenten :idea:

  4. #4
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    1 139
    Tackad
    1 gånger
    Att fixa ett abonimang på den kanalen kan väl inte vara så svårt? gå in på deras hem sida och titta. Sök annars på tex google efter abb på private gold.
    Dreambox

  5. #5

    Private Gold finns nu dygnet runt!

    Jag blev helt matt efter att ha fått Goddag Yxskaft svar i denna tråd. Nyttan och glädjen med ett forum är defintivt större med fler medlemmar som
    a) kan läsa en fråga utan att göra egna tolkningar
    b) besitter en kompetens där en maxprestation inte är i nivå med att skaffa datakörkort
    :evil:

    Men nu skriver jag inte för att gnälla, utan för att tala om att marknadskrafterna fixat det ursprungliga problemet.

    Private Gold och Spice Plantinum har gått ihop. Detta betyder alltså att det är lätt att skaffa tillträde. Kanalen finns exempelvis på Hotbird 10853 MHz.

  6. #6
    Vad var det för fel på det svar som Kalle_P gav?

    Som jag ser det så är det helt korrekt, att du sen hade önskat ett annorlunda svar har liksom inte med saken att göra.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  7. #7
    Det finns en fil till Penta Vr3 som funkar till B4u, Romantica1 & 2, Private Gold, Private Blue, Showtime. 5.0 E Kingston 12111/H/ 27500-5/6
    Cryptoworks For Conax Cams Emulation. Men PG har bytt namn till Hustler tv, men den rullar hela dygnet

  8. #8
    finns det inget till m2 kort?

Liknande ämnen

  1. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-10, 20:02
  2. private gold
    Av rottweiler i forum Övrigt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2006-03-28, 08:19
  3. private blue
    Av rottweiler i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-09-19, 15:24
  4. Via Gold
    Av bob_dole18 i forum Viasat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-02-11, 15:29

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss