Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Skapa dina cfg, conf filer online för kortdelning/spider

  1. #1

    Skapa dina cfg, conf filer online för kortdelning/spider

    http://www.scripthosting.nl/cstools/new.htm

    Det brukar ta ett tag innan sidan öppnar, men sen är det bara att lägga till det som saknas. Å vips har man färdiga filer, för både kortdelning å Spider :banana: .

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  2. #2
    Create : Cardserv.cfg
    Create a standard configfile for your dreambox cardserver

    Kan jag använda den här configfilen i min server dator med Newcamd 6.01 ?
    Inget jag behöver ändra eftersom det står-#upper card slot-när man ska använda den i en Dreambox ?

    Mimmie
    Mvh
    Mimmie

    Den som ställer enkla frågor,vill nog ha enkla svar.

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av mimmie
    Create : Cardserv.cfg
    Create a standard configfile for your dreambox cardserver

    Kan jag använda den här configfilen i min server dator med Newcamd 6.01 ?
    Inget jag behöver ändra eftersom det står-#upper card slot-när man ska använda den i en Dreambox ?

    Mimmie
    När det står # framför en rad, är det inget som läses av progget, så det kan stå vad som helst efter ett #. Bra om Du vill lägga till egna kommentarer, för att göra det enklare. Så Du bör kunna använda den filen...

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

Liknande ämnen

  1. Dina bästa tips på plugins?
    Av sleddog i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-01-04, 00:57
  2. newcamd.conf
    Av optimal i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-03, 09:58
  3. Skapa BC.IMG filer
    Av zam1000 i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-06-29, 15:08
  4. editer-skapa filer till BC
    Av zam1000 i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-04-27, 16:21

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss