Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 13

Ämne: west ham igen

  1. #1

    west ham igen

    hej på er,mitt tidigare problem fortsätter,men det är enbart när jag kör nån bittorrentclient,kvittar vilken.barna var ute och spelade på internet ett par timmar i gårkväll och datorn har stått på hela natten och funkade perfekt i morse.om det är nåt fel på grafikkortet(sånt med,får jag ibland på blåskärm)borde inte allt spelande påverkas då?kan det va nån enstaka fil som kör clienterna som kan va bortslängd,det hjälper ej att ominstallera programmen heller.nån som haft liknande problem?hjälper en formatering?

    detta är dom sista frågorna på problemet,sen slänger jag skiten i sjön.

    mvh anders (west ham vinner mot tottenham idag)
    west ham

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2005
    Inlägg
    557
    Tackad
    1 gånger
    eftersom det enda som egentligen kan belastas av din bittorrent klient (tror inte det än den som är problemet) är diskar och nätverkskort så testa att uppgradera drivrutinerna för ATA interface och nätverkskortet.

  3. #3
    Jag misstänker nån form av nätverkskonflikt. Pröva med å stänga ner allt med nätverk utom det Du behöver för torrent klienterna. Försvinner problemet då, så starta en aktivitet i taget, tills Du vet vad som orsakar problemet.

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  4. #4
    Du har inte tänkt på att ha en vättig rubrik?
    Forumet är inte bara till för att du ska kunna ställa frågor utan om att kunna söka och finna svar. De blir lite svårt när du skriver ditt eget namn i rubriken + en massa annat rappakalja.

  5. #5
    vadå rappakalja,försökte beskriva mitt problem
    west ham

  6. #6
    Med rubriken: west ham igen. Så kallar jag de rappakalja.
    Rubriken ska beskriva problemet du har. Du har skrivit ditt namn.
    Problem med bittorrent, kanske skulle vara en bättre rubrik. Men är man inte va så är man inte. Tänk på de tills nästa gång.

  7. #7
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    997
    Tackad
    14 gånger
    Tramsare@Comhit
    passande sig

    Mvh Kalle

  8. #8
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Jag håller med Snouser, för er som inte gör det kan jag rekommendera er att läsa reglerna.

    De som inte följer reglerna får gula kort. Idag är jag på bra humör, så jag nöjer mig med att bara säga till...

  9. #9
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    997
    Tackad
    14 gånger
    De som inte följer reglerna får gula kort. Idag är jag på bra humör, så jag nöjer mig med att bara säga till...
    När du säger till är det precis som det ska vara, men jag tycker inte att medlemar skall klanka på varanrda. Tillsägelser ska komma från Crew.
    Rubriken i westhams inlägg beror nog på stängningen av tidigare träd, på grund av Linuxpredikanten.

    Mvh Kalle

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av Kalle_P
    De som inte följer reglerna får gula kort. Idag är jag på bra humör, så jag nöjer mig med att bara säga till...
    När du säger till är det precis som det ska vara, men jag tycker inte att medlemar skall klanka på varanrda. Tillsägelser ska komma från Crew.
    Rubriken i westhams inlägg beror nog på stängningen av tidigare träd, på grund av Linuxpredikanten.

    Mvh Kalle
    Varför fortsatte han inte på den tråden. De är ju isf bara i å skita i vad linux "snubbe" sa förnått och fortsätta ställa sina frågor.

Liknande ämnen

  1. Svart i rutan igen? kl 14:12 EDIT FUNKAR NU IGEN
    Av PiZZaMaN i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-11-25, 13:21
  2. Nu svartnar det igen ????
    Av bojorgen i forum Canal Digital
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2004-11-24, 15:52
  3. Svart igen???
    Av connyp59 i forum Canal Digital
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2004-11-22, 10:54
  4. hej igen..
    Av D-Dozer i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-11-14, 22:26
  5. Hej igen...
    Av Knorre i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-04-29, 23:51

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss