Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Har besökt Datafixaren i Oskarshamn.

  1. #1

    Har besökt Datafixaren i Oskarshamn.

    Måste ju åka ner å träffa "Chefen" å kolla in hur butiken har utvecklats, under sitt 1:a år i nya lokaler. Kommer att lägga upp lite bilder framöver, så att Ni får se vad Vi har att erbjuda. Men som vanligt är det alltid nån ny ide´, som är på väg att genomföras. Det som är på G för tillfället, förutom Julen då, är en egen avdelning i butiken för Tv, med allt vad det innebär. Ingen vanlig Tv-hörna, utan med inriktning på dekodrar, skärmar, HDTV å multimedia. När det gäller Pc, så är butiken, tycker jag, helt komplett. Det finns i princip ALLT, både för den vanlige bruksanvändaren, till den mest galne spelnörden. Bara chassin/kabinett med tillbehör finns i massor. Från vanliga plåtburkar till det mest blinkande å genomskinliga rymdmonster. Tror t.o.m dom kunde fås motivlackade . Å natutligtvis är det förenat med fara å sätta sin fot i en sån butik.. Själv hade jag tänkt å få en ny mobil till arbetet, å en laserskrivare, när min egen lagt av. Mobilen kom jag ihåg, men laserskrivaren, som var det viktigaste, den glömde jag såklart Istället gick jag ut med ett nytt optiskt tangentbord å mus + ett 5:1 system som jag tyckte skulle passa grabben på sin födelsedag. Båda sakerna fullkomligt onödiga, då det finns både trådlösa musar å surround-system . Men va fan, ett optiskt tangentbord + mus för 275 sek ut till kund, å ett 5:1 system med en 40W sub i trä, som klarar både 2:1, 5:1 å AC3 för under tusenlappen, å med ett jäkla tryck, kunde jag bara inte missa .

    mvh humlan.

    PS. Min far avled lördags, så om Ni behöver kontakta mig, ring mig på telnr 060-92050. Då jag antagligen inte kommer att va uppkopplad, eller i vart fall inte hinner svara, så mycket på Internet, under några dagar framöver...
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  2. #2

    Re: Har besökt Datafixaren i Oskarshamn.

    Citat Ursprungligen postat av humlan57
    PS. Min far avled lördags, så om Ni behöver kontakta mig, ring mig på telnr 060-92050. Då jag antagligen inte kommer att va uppkopplad, eller i vart fall inte hinner svara, så mycket på Internet, under några dagar framöver...

    Beklagar sorgen

  3. #3
    Beklagar, de va tråkigt att höra
    /klas

    --------------------------------------------------------
    ComHit!: The ultimate place for FREETV lovers

  4. #4
    Beklagar sorgen...

  5. #5
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    R.I.P

  6. #6

    beklagar

    Jag också.
    Jag skall också göra ett besök i butiken innan jul,har ungefär 5 mil dit.

  7. #7

    Re: beklagar

    Citat Ursprungligen postat av einar
    Jag också.
    Jag skall också göra ett besök i butiken innan jul,har ungefär 5 mil dit.
    Passa på å hälsa från mig då. Å glöm inte hälsa att jag (humlan) lovat dig bra priser, så kanske Du kan göra nåt fynd :wink: .

    mvh humlan
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

Liknande ämnen

  1. Vi/Datafixaren har 1st
    Av humlan57 i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-09-02, 18:17
  2. Ny URL till Datafixaren
    Av humlan57 i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-08-25, 13:26
  3. Höstens kampanj hos Datafixaren.
    Av humlan57 i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-08-24, 14:04
  4. datafixaren
    Av hellow i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-08-11, 21:35
  5. Vi (Datafixaren) å ComHit ska samarbeta...
    Av humlan57 i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-07-09, 11:07

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss