Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Här finns info om erbjudanden å annat från Datafixaren.

  1. #1

    Här finns info om erbjudanden å annat från Datafixaren.

    Dreambox 500S kommer åter att finnas i lager från mitten av vecka denna vecka (ons 7- tor 8 decemder).

    Mellan den 10 å 31 december kommer även en Julkanpanj att finnas, å då ska det finnas en PDF-fil att ladda ner från vår hemsida (Klicka på Tomten). I den finns en hel del erbjudande från oss, men självklart kan jag ordna fram annat åxå. Oftast till priser som är särskillt gynnsamma för ComHit:s medlemmar.

    mvh humlan/Datafixaren support.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  2. #2

    Kanonpris på 32" LCD TV

    http://www.hattelco.se/ps.asp?it=114490&mlevel=150100

    Den där tar Vi 11995 sek för, å den är vald till "Bästa köp" i Digital World.

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  3. #3
    Nu börjar det finnas ute tillräckligt med mjukvara till den, så att det knappast bör vara nåt problem med att få den att fungera tillsammans med Dreambox/kortdelning/Spider. Det blir kanon till DM500T boxarna, som då får ett alternativ med plats för hårddisk.

    http://www.dgstation.co.kr/product/p...=324&mode=spec

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  4. #4
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Jag håller på att testa en 200s och en 400s
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas
    Jag håller på att testa en 200s och en 400s
    Bra, då får Vi reda på vad som återstår, innan den blir någorlunda kompatibel mot Dreambox. Vi kan ju alltid hoppas att det kommer ungefär likvärdig mjukvara till boxarna, å troligast blir det så i början iaf, då jag såg att Jirka var inblndad i mjukvaran till boxarna. Det är nog en förutsättning åxå, annars är jag rädd det blir samma flopp som med Realbox.

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  6. #6
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Att det blir en flopp är jag rätt osäker på... Tror faktiskt det kan gå bra eftersom Dream Multimedia inte kan få fram några 500S alls längre verkar det som... Jag känner killarna inne på SatPro och dom har ca 60st kvar och dom är typ de sista som har 500S kvar i lager i hela sverige... Men däremot så finns ju Relook 200s som motsvarar Dreambox 500s att få tag på... Så därför tror jag det kan hålla ett tag... Men som sagt... Jag testar och återkommer...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  7. #7
    Du såg väl att jag skrev Realbox å inte Relook om flopp...? Nä DMM har problem, fattar inte det, då det finns minst 1,5 miljarder kineser . Men det är bara å hoppas att leveranserna blir bättre med Relook, å en massa bra mjukvara till den. SatPro har 60st kvar..., då är det därför dom har höjt sitt pris med flera hundra kronor. Men det kommer nya DM500 boxar, så dom kanske får dom liggande i lager då. Kunder är inte dumma, så dom förstår säkert varför denna plötsliga prishöjning sker.

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  8. #8
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Jo det har dom märkt nere på SatPro också... Men enlig en av killarna så kommer det inte komma nya förän tidigast i Mars... Så därför är Relook 200s MYCKET intressant då den ligger i samma prisklass... T.o.m. lite under... Och JA jag såg du skrev "Realbox"
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas
    Jo det har dom märkt nere på SatPro också... Men enlig en av killarna så kommer det inte komma nya förän tidigast i Mars... Så därför är Relook 200s MYCKET intressant då den ligger i samma prisklass... T.o.m. lite under... Och JA jag såg du skrev "Realbox"
    Hoppsan! Mars..., nja Vi får se, men jag har en annan uppgift....

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  10. #10
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Jag har massa olika uppgifter... Men den ända säkra är Mars... Så det är den jag går efter tills annat är bevisat
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Liknande ämnen

  1. Beställ från datafixaren
    Av admin i forum Övrigt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2005-09-15, 07:55
  2. LNB å switch priser från Datafixaren/humlan
    Av humlan57 i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-09-09, 08:26
  3. Kanpanjvaror från Datafixaren
    Av humlan57 i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-08-23, 14:53
  4. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-01-24, 13:24
  5. Från annat forum!
    Av nicnic999 i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-12-08, 11:05

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss