Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 27 av 27

Ämne: Bilmätare

  1. #21
    har du en bmw så kan man se om den är skruvad! om du inte byter ljusmodulen och den kostar ca:10.000:- sen ska du ha nån som programerar om den oxo! och vad jag har förstått så är det inte många som kan det så dom tar ut några tusen för det oxo!

  2. #22
    Citat Ursprungligen postat av kUbbAS
    har du en bmw så kan man se om den är skruvad! om du inte byter ljusmodulen och den kostar ca:10.000:- sen ska du ha nån som programerar om den oxo! och vad jag har förstått så är det inte många som kan det så dom tar ut några tusen för det oxo!
    Killen heter Muhammed... Klart det är en BMW. :wink: Skämta bara...

  3. #23
    Hissa upp bilen på drivhjulen då och lägg i backen.

    Hata mygel

  4. #24
    det finns nog med bilskojare så varför ska vi hjälpa sådana? hoppas dom syr in sådana. mv.h.wiggen-cx
    vissa har det andra inte här i lappland har vi det w----från MALÅ

  5. #25
    Absolut. det behövs inte en till bilskojare! Det är en sak om man pirat-tittar på tv, då blåser man ju ett stort företag på pengar, pengar som man i mitt fall troligen aldrig skulle batalat till dem ändå, men bilfifflar man så blir ju någon stackars privatperson blåst istället.

    Skäms!
    Nollvision i skogen

  6. #26
    Det finns ingen större risk att jag skullle lämna ut websidor som säljer sakerna.
    Å andra kan man ju nästan räkna ut att finns det inte kunskap att hitta sakerna på google så finns knappast kunskapen till resten..........
    Egen parabol, Samsung 9500 AY, MP 3.6, MII, Titanium, Goldkort

  7. #27
    Ämnet stängt och dom sista inläggen raderade eftersom det började ta rasistiska uttryck och det är inget som tolereras
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss