Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: Rensa gamla länkar?

  1. #1

    Rensa gamla länkar?

    har 7 stycken länkar som kommer upp när man söker i Historiken, har försökt rensa i cookies och temporära internet filer bl.a men fanskapen går inte bort, förstår inte var de har fastnat nånstans. går inte ta bort de direkt i historik mappen heller.
    nån som har några tips på var de kan befinna sig, eller vilken mapp de kan befinna sig?
    tacksam för svar!
    "Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your a*s and pull the f**king trigger 'til it goes 'click'"

  2. #2
    är det xp du har
    testa verktyg>internet-alternativ>rensa tidigare

    mvh
    t

  3. #3
    Donator matkohs avatar
    Reg.datum
    May 2005
    Inlägg
    7 061
    Tackad
    310 gånger
    Hmmmm.

    Funkar perfekt med eldräven !

    Lycka till
    VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
    Linux rules!

    VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av matkoh
    Hmmmm.

    Funkar perfekt med eldräven !

    Lycka till
    Väldigt informativt svar :roll:
    Så om någon frågar "Jag har problem med min Volvo?" blir naturigtvis hjälpa av att din SAAB fungerar problemfritt?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av T-bird
    Citat Ursprungligen postat av matkoh
    Hmmmm.

    Funkar perfekt med eldräven !

    Lycka till
    Väldigt informativt svar :roll:
    Så om någon frågar "Jag har problem med min Volvo?" blir naturigtvis hjälpa av att din SAAB fungerar problemfritt?
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av matkoh
    Hmmmm.

    Funkar perfekt med eldräven !

    Lycka till
    Jo men nu tror jag inte han pratade om den. Frågas det inte om Firefox eller Linux så blanda inte in det heller oavsett hur bra du tycker det är.... :evil:
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  7. #7
    Donator matkohs avatar
    Reg.datum
    May 2005
    Inlägg
    7 061
    Tackad
    310 gånger
    Hmmm.

    Det jag säger är att "gamla" länkar osv. rensas utmärkt i eldräven, oavsett plattform. Alla vet ju hur usel utforskaren är, så man kanske ska ta en titt på ett bra alternativ. I Tidningen CS (Computer Sweden) så rankas utforskaren sist av ALLA webbläsare som testades ( Opera, NätFlykt, Eldräven osv.). Och det var med hänsyn blandannat för säkerhetsaspekten. Det är ju upp till användaren att säkra upp utforskaren (& fönster), vilket inte behövs med andra läsare (och O/S).

    Så är det
    VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
    Linux rules!

    VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero

  8. #8
    Spidde
    Gäst
    Sluta fjolla å översätt vissa ord, skriv vad de heter istället. Det blir ju bara krångligt att läsa när det inte är riktigt skrivet.
    Och svara nu inte att det är ett svenskt forum för det funkar inte.

  9. #9

    patrickp

    Start -> Kör -> Sök efter filer eller mappar -> Klistra in länkadressen.
    Nu lär du hitta var de ligger.

    El L :lol: kk :lol:

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av matkoh
    Hmmm.

    Det jag säger är att "gamla" länkar osv. rensas utmärkt i eldräven, oavsett plattform. Alla vet ju hur usel utforskaren är, så man kanske ska ta en titt på ett bra alternativ. I Tidningen CS (Computer Sweden) så rankas utforskaren sist av ALLA webbläsare som testades ( Opera, NätFlykt, Eldräven osv.). Och det var med hänsyn blandannat för säkerhetsaspekten. Det är ju upp till användaren att säkra upp utforskaren (& fönster), vilket inte behövs med andra läsare (och O/S).

    Så är det
    Att påstå att man slipper ALLA säkerhetsproblem bara för att man använder Firefox är inte sant, dom har haft luckor dom med och fler lär säkert upptäckas men i Linux världen talas det väldigt tyst om sånt, det är enklare att kasta dynga på M$.
    Det är som att påstå att det inte finns en enda hackad Linuxserver :shock:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

  1. Rensa kanallistan
    Av Hampus920 i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-30, 22:01
  2. Rensa DM7025
    Av gollen i forum Dreambox
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-17, 21:24
  3. adressfältet-rensa!
    Av vägkung i forum Övrigt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-07-26, 08:16
  4. Rensa lite...
    Av nikgusta i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-12-29, 11:04
  5. rensa ett kort
    Av ppppp i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-09-15, 16:55

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss