Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Lite frågor

  1. #1
    jsmith
    Gäst

    Lite frågor

    Hej

    Jag har fått en Sagem G5 box, InfinityUSB skrivare (finns på www.sat.nu) och ett guldkort av min bror. Är det möjligt att skriva ett 'piratkort' med den här utrustningen, och om det är det - hur. Vore tacksam för en 'lathund' eller något liknade.

  2. #2
    Hej

    Tror inte du kan läsa av orginalkort med den brännare, men annars är de möjligt!

    Jag vet inte var de finns en guid till just din brännare men hur du gör filerna kan du kolla på under guider!

    Men som sagt så tror jag inte de går att läsa av ett roginalkort med din bärnnare. Så då får du först få tag på en provider.txt fil och de kan bli lite svårare. En sådan får du inte fråga efter här.... Inget tiggande om filer alls!!

    Lycka till

    //Stimo

  3. #3
    jsmith
    Gäst
    Ok, ser du någon brännare på www.sat.nu eller vet du var man kan köpa brännare som kan läsa orginalkort, det kan jag ordna (orginalkort).

    Men hur jag går från där vet jag inte, därför skulle en 'lathund' vara tacksamt.

  4. #4
    En latuhund finns fortfarande unde guider (i min signatur)

    Den bästa brännaren är Multiprogrameraren 3.5
    Den finns att köpa på sat.nu

    //Stimo

  5. #5
    jsmith
    Gäst
    Ok, tackar för alla information.

Liknande ämnen

  1. Lite frågor om DM600S
    Av d4andwi i forum Dreambox
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-03-02, 13:14
  2. Ny på CD med lite frågor
    Av Dizzy_dan i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-01-04, 18:39
  3. lite ppv frågor!!
    Av sassa i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-09-22, 21:05
  4. Lite nybörjar frågor
    Av ritznet i forum Boxer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-08-26, 06:10

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss