Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 17 av 17

Ämne: D+ 30W Hackad!

  1. #11
    jag får inte in nåt på min deltasat! det står bara 1801:scrambled hur ska jag göra?

    //kUbbAS

    glömmde skriva att jag kör v744

  2. #12
    Finns en ny "patch" på www.geocities.com/irpatch/download/ds1105-1106/ Version 7.50, den ska fungera.
    Prova annars http://www.sat-key.org/nagrakeys.htm det är den korta nyckeln som ska användas och den ska matas in på 00.00-platsen bland Nagra-koderna.

  3. #13
    Det där med Polsat lät ju intressant.... speciellt som N2Group för ett par dagar sen gick ut i de polska forumen och sa att de överväger att INTE släppa Polsat p.g.a. polackernas skitsnack och förtal.

  4. #14
    Vad ska jag köra med för cam till min dreambox ?
    Och hur lägger jag in keys?

  5. #15
    Sorry men jag är ny här

    Betyder detta att om jag riktar in min parabol på sätt satelit och med rätt programvara i en t.ex dreambox så kan jag se hela canal digitals kanalutbud utan abbonemang hos dom, eller utan nån CS?

    // Blobba

  6. #16
    Citat Ursprungligen postat av blobba
    Sorry men jag är ny här

    Betyder detta att om jag riktar in min parabol på sätt satelit och med rätt programvara i en t.ex dreambox så kan jag se hela canal digitals kanalutbud utan abbonemang hos dom, eller utan nån CS?

    // Blobba
    Ska du se CD så måste du köra CS
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  7. #17
    Betyder detta att om jag riktar in min parabol på sätt satelit och med rätt programvara i en t.ex dreambox så kan jag se hela canal digitals kanalutbud utan abbonemang hos dom, eller utan nån CS?
    Det är naturligtvis spanska Digital+ som detta gäller ( http://www.plus.es/ )
    På de flesta kanaler finns två ljudspår Spanska och Orginalspråk

    Rätt satellit är 19Öst eller 30Väst.
    Med rätt programvara+nycklar så kan du se hela D+ (inklusive Taquilla som motsvarar Kiosk)
    Utan abb eller CS, som sagt rätt program och nycklar

Liknande ämnen

  1. Boxer hackad?
    Av sm0kie i forum Boxer
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-11-27, 17:09
  2. Är boxen hackad?
    Av imported_Harry_ i forum Dreambox
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2010-09-03, 18:52
  3. Dreambox Hackad...?
    Av Last Man On Earth© i forum Dreambox
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2007-02-05, 15:39
  4. Viasats nds kryptering hackad?
    Av samot4 i forum Viasat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-05-24, 13:32
  5. shh hackad.....
    Av lacrits68 i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-03-31, 18:29

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss