Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: IP- telefoni orsaken till mina frysningar!

  1. #1

    IP- telefoni orsaken till mina frysningar!

    Tydligen belastades kompisens server av hans Ip telefoni med frysningar hos klienterna som föjd. Han bytte således port, klienterna ändrade sin config fil och sedan var problemet med frysningar ett minne blott. Hoppas bara att det fortsätter att fungera smärtfritt i framtiden oxå!
    MC abstinens!

  2. #2
    Hört det förr. Viss IP-telefoni kan tydligen suga hur mycket bandbredd som helst, så jag är inte förvånad över att det var problemet.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  3. #3
    Hej. Jag har ju också haft frysningar. Men de försvann i måndags när jag skickade datorn på support. Jag hade min box stående på en scaleo c. Den passade perfekt där. Men nånting störde.
    Jag provade att flytta min trådlösa tel mm. Men det var datorn som var boven.

    Hogga

Liknande ämnen

  1. ip telefoni
    Av magnus i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-11, 21:03
  2. Ip-Telefoni
    Av patrickp i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-01-17, 10:02
  3. ip telefoni är det ngt?
    Av Bengt Bengtsson i forum Övrigt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-01-14, 08:25
  4. telefoni
    Av flodis79 i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-03, 21:58

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss