Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Programvara för att se kodade kanaler

  1. #1

    Programvara för att se kodade kanaler

    Hej!

    Jag är helt ny här och vet inte om detta är rätta sidan at ställa frågan som jag kommer att ställa.

    Jag har köpt ett Hauppauge WinTV Nova T PCI och det fungerar bra. Jag undrar nu om det möjligtvis finns något program som kan göra så att man kan se de kodade kanalerna.

    Vet inte om detta är rätt forum att posta på och ber om ursäkt om detta har tagits upp förut.

    //Fysme

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    997
    Tackad
    14 gånger
    Du får söka litet efter ProgDVB och s2emu. Det kan du göra här och på google. Högst upp på den här sidan finns en knapp som heter "Sök"

    Mvh Kalle

  3. #3
    Jag har ProgDVB men vet inte vilken device jag ska välja. OCh vad ska jag göra med s2emu?

  4. #4
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    997
    Tackad
    14 gånger
    s2emu placera du i katalogen Progdvb eller plugins.Vad det gäller val av device borde vara Nova PCI för din del. Du ska ha s2emu.dll , s2emu.ini och softcam.key.

    Mvh Kalle

  5. #5
    jag får hela tiden när jag startar"Device not started". Något sätt att lösa detta?

  6. #6
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    997
    Tackad
    14 gånger
    Jag har ett svagt minne av att det måste en drivrutin som inte har startad eller är inte installerad. Var länge sedan jag såg den texten. Det finns säkert en hemsida för Nova som har en F&Q. Annars gäller Google.

    Mvh Kalle

Liknande ämnen

  1. mediaportal och kodade kanaler
    Av maxeman i forum Boxer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-05-16, 07:30
  2. Kodade kanaler låser sig
    Av ambush i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-16, 14:12
  3. Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-01-21, 00:44
  4. Europeiska kodade kanaler
    Av kalle2345 i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2002-12-22, 22:17

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss