Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Köpa Dreambox

  1. #1

    Köpa Dreambox

    Funderar att köpa dreambox 7020s med hd , tänkte höra var det är bäst/billigast att köpa en..
    Vilka erfarenheter ni har haft osv..

  2. #2
    Jag skulle rekomendera Satellitproffsen, kanske inte billigast men dom flesta som handlar därifrån verkar nöjda. Jag har handlat en av mina boxar på 3nity.se vilket jag inte rekomenderar att göra. Min beställning gick rätt bra fast jag fickvänta 3½ veckan innan den kom, men många andra har inte fått någon alls.
    // Herman

    Höjt bensinpris?
    Det stör inte mig, jag tankar alltid bara för 100 kr i-alla-fall!

  3. #3
    Donator lonn2ses avatar
    Reg.datum
    Dec 2002
    Ort
    Örebro Län
    Inlägg
    664
    Tackad
    60 gånger
    Ta en koll på dreams hemsida (http://www.dream-multimedia-tv.de/en...ist&showcat=62) ang auktoriserade säljare.O mitt tips är att om du vill ha boxen före midsommar så köp av en auktoriserad säljare tex. den som föregående föreslår:-)
    Solo 4K
    Vu Zero
    Dreambox 500HD
    Wavefrontier T90

  4. #4
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Köp den hos Satellitproffsen så har du den i slutet på veckan om du har tur... Annars i början av nästa... Med 100% säkerhet... Var där nere för några dagar sen å snackade med killarna där eftersom vi har en hel del tillsammans så jag vet att dom har i lager...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  5. #5
    Vet någon när dm8000 kommer, ska man vänta på den kanske?
    om inte vilken ska man satsa på?

  6. #6
    Satellitproffsen är inte billigast men verkar hålla sina leveranser. Beställde en 500c i Måndagskväll och fick den idag Torsdag.
    Beställde samma på ett annat ställe där hemsida markerade att man hade hemma den 12 Mars och har inte hört ett ord därifrån.

    Så jag rekomenderar också Satellitproffsen.

  7. #7
    skulle jag vara som du vänta på DM8000
    iofs ingen vet när den kommer men den
    skall vara HD förberedd.

Liknande ämnen

  1. Var köpa Dreambox??
    Av ZeeJay i forum Övrigt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-05-13, 23:27
  2. Köpa Dreambox
    Av kini i forum Dreambox
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-03-22, 22:25
  3. Vad ska jag köpa för dreambox?
    Av Jonta i forum Dreambox
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-07-31, 21:17
  4. Köpa en dreambox ?
    Av trollhattan i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-12, 16:49
  5. Köpa Dreambox.
    Av ehrlin i forum Dreambox
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-02-21, 19:38

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss