Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Polsat Sport

  1. #1

    Polsat Sport

    vet inte om det är rätt ställe att ställa denna fråga i men jag undrar om det är någon som vill hjälpa mig ock om det går att få in Polsat Sport på något vis vad behövs i såfall har en combobox som jag kör CD på med två huvud på snälla någon som vill ta sig tid att förklara


    MVH Micke

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    997
    Tackad
    14 gånger
    Polsat sport sänder på satelliten Hotbird position 13 öst och använder cryptsystemet Nagra 2. Om du har mögligheten och utöka boxen med ett Dragon Cam är det bara att vrida parabolen till rätt position. Kolla nu först om du har ett hål för ett Cam i din box.

    Mvh Kalle och GLAD PÅSK

  3. #3
    ja har ett xtra utag så ja kan sätta i ett kort till vad ska jag ha för kort till den ock för filer lite novis på detta länk till ett dragon cam vore inte dumt . har ett MII kort om det är till någon nytta

    jag har ett sådant VIACCESS "EuroCAM som jag fick med boxen vet ej om jag har någon nytta av det

    MVH Micke

  4. #4
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    997
    Tackad
    14 gånger
    M2 kortet hjälper tyvärr inte och inte ett Viaccess Cam. Dragon Cam hittar du hos alla Satbutiker, går på en tusenlapp cirka. Filen du behöver sedan heter Predator 3.32 . Som du ser det är ingen billig hobby vi har, men du får hela Polsat utbudet + franska TPS/Multivision.

    Mvh Kalle

Liknande ämnen

  1. Polsat Mini Decoder Behöver hjälp
    Av Anders_79 i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-01-12, 12:28
  2. polsat
    Av Evex i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-03-07, 19:44
  3. polsat - nagravision.
    Av BRIAN2004 i forum Nagravision
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-04-07, 02:22
  4. [LÖST] Ppv Sport
    Av sebastiant i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-09-25, 18:52

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss