Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Köpa kort från England!

  1. #1

    Köpa kort från England!

    Ja alltså kommer det att fungera? Har för mig att kort för SKY inte fungerar av någon anledning, men om inte kortet är ett sådant, kommer det att fungera då? Ja jag vet att det kan vara svårt att svara på när jag inte presenterar exakt vilket kort det gäller, men saken är den-jag har en del alternativ att välja utifrån, och jag har inte bestämt mig(än) för vilket det ev kommer att bli, så frågan är väl att anse som rent allmän då.
    Det kanske blir enklare att svara på vilka kort (program) som inte fungerar.
    Ha d bra i sommarvärmen 8) 8)

  2. #2
    Kortet har ju ingen aning om var någonstans det befinner sig så det kommer alltid att fungera under förutsätnining att du kan plocka ned rätt satellit och har rätt hårdvara förövrigt.

    SKY kör ett videoguard system och där är kort o box ihopkopplade.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    Det lär vara hackigt som attan på Skykort har jag hört.

Liknande ämnen

  1. Köpa DM800 från satronics
    Av sn4k3r i forum Dreambox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-10-13, 16:38
  2. England är ute
    Av Mozer i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-02, 08:57
  3. England
    Av Mark i forum Boxer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-12-29, 08:51
  4. Köpa möbler från EU
    Av billeh i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-10-03, 16:38
  5. p-kort till NTL i England
    Av David2 i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-09-29, 19:15

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss