Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Dreambox och CD originalkort = OK? (newbie)

  1. #1

    Dreambox och CD originalkort = OK? (newbie)

    Hej igen alla experter!

    Hade tidigare igång en tråd om "box i stugan" och ev CS utan fast bredband....
    Det verkar dock som att vi måste krypa till korset och beställa ett "riktigt" Canal Digital abonnemang.

    Då jag nu ringde till CD's kundtjänt och vill beställa abonnemang så vill dom veta vilket fabrikat och modell jag har på boxen. Detta för att dom har ett begränsat antal godkända boxar samt att den tydligen skall paras ihop med kortet. Då jag utgår ifrån att en Dreambox 500S (eller 600S kanske) inte är en godkänd box bad jag att få återkomma....

    Nu undrar jag alltså vad jag skall säga till dom för att få ett kort skickat till mig? Och om jag nu får ett kort; kommer det verkligen att funka i min Dreambox?

    Tackar på förhand!

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Bästa är om du går ner till närmsta Euronics/Expert och köper et färdigt packet... Så fort du box och parabol och allt och det kostar inget extra...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3
    men kan man köra det i db om man inte gifter kortet med boxen eller om man kör det ?

Liknande ämnen

  1. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-13, 20:25
  2. Originalkort
    Av Niten i forum Boxer
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2004-04-29, 09:12
  3. originalkort!!!
    Av gullit i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-04-24, 17:48
  4. originalkort
    Av zakk73 i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-03-03, 00:11
  5. Originalkort??
    Av Janne i forum Com Hem
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2002-12-12, 21:39

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss