Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Äntligen slipper man filmer eller sport på C+

  1. #1

    Äntligen slipper man filmer eller sport på C+

    Äntligen slipper man betala för filmer man ändå aldrig ser.

    "Fr o m 1 november blir det ännu enklare att hitta allt det sevärda på CANAL+, när våra nya kanaler delar upp vårt utbud på ett lättfattligt sätt. Som vanligt bjuder vi på den mest spännande sporten, de största filmerna och de senaste serierna. Nytt är också att den som vill kan välja mellan ett sport- och ett filmpaket. "


    http://www.canalplus.se/misc/info_nov/default.asp

  2. #2
    Hade de erbjudit det där för flera år sedan hade jag betalat för mig. Har haft Canal+ kanalerna i flera år, men inte sett en enda film. Sporten är det enda jag har dem för.

  3. #3
    Dom knäppskallarna skriver inte vad dom olika paketen kostar!

  4. #4
    Beror nog på vilken leverantör du har.

  5. #5
    Va dumt. Då försvinner C More-film kanalerna som visade klassiker. Jag är exempelvis inte alls intresserad av sportkanalerna. Att sport och film skiljs åt har jag förståelse. För jag får sportkalalen utan att vilja ha den/utan att se den. Nu får jag mindre filmkanaler och en till sportkanal jag inte alls är intresserad av för jag har betalat för hela året och då får jag alla dessa kanaler.

    Suck!

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av legendshine
    Va dumt. Då försvinner C More-film kanalerna som visade klassiker. Jag är exempelvis inte alls intresserad av sportkanalerna. Att sport och film skiljs åt har jag förståelse. För jag får sportkalalen utan att vilja ha den/utan att se den. Nu får jag mindre filmkanaler och en till sportkanal jag inte alls är intresserad av för jag har betalat för hela året och då får jag alla dessa kanaler.

    Suck!
    Det är ju bara namnet c-more som försvinner. Skiten som visas på dem kommer ju visas på de nya film-kanalerna. Det finns inget negativt i detta.
    De som bara är intresserad av film får betala mindre och får samma skit som tidigare även om det är någon kanal mindre.

    De som bara är intresserad av sport slipper betala en massa för skitfilmer de ändå aldrig kollar på.

    De som är intresserat av båda blir det ingen skillnad för.

  7. #7
    Är det den där fight+-kanalen som har floppat så de har lagt in sådana sändningar i de vanliga sport-kanalerna eller vill de bjuda på fler matcher från de ligor som de har rättigheter till? För det handlar väl inte om att de vill ha fler repriskanaler a'la Film 1, 2 & 3. Tom jag som är sportdåre tycker sådant känns mer motiverat om det gäller film än för sport.
    VU+ Solo 4K, VTi
    DM8000HD-SSST, LT The Fifth Campaign SP8
    DM800HD-S, LT The Fifth Campaign SP8
    DM600PVR-S, Gemini 4.60
    DM500T, Gemini 4.60
    DM500C, Gemini 4.50
    Wavefrontier T55 (28.2E, 19.2E, 13E, 5E, 0.8W)
    Viasat
    Comhem

Liknande ämnen

  1. Stream av fotboll (eller annan sport)
    Av ElFeo i forum Övrigt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2010-09-19, 09:24
  2. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-14, 12:59
  3. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-08-13, 23:16
  4. Äntligen !........eller ?
    Av viper550 i forum Com Hem
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-03-22, 10:25
  5. [LÖST] Äntligen!!!
    Av Musen i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-03-09, 20:13

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss