Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 15

Ämne: Aftonbladet TV 7?

  1. #1

    Aftonbladet TV 7?

    Hej,
    Nån som har fått in Aftonbladets nya kanal TV 7 som startar på Måndag?
    Har fått in den på Boxer men int via satellit.

    /JB
    Dreambox 7020s, Gemini 3.30

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2005
    Inlägg
    557
    Tackad
    1 gånger
    Känns som en kanal man kan hoppa över att söka över huvud taget.

  3. #3
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    Precis, vill man ha TV7 kanske man får vänta en vecka eller två innan information om inställningar dykt upp osv.

    Varför kan dom inte köra TV7 enbart i boxer nätet, där kan dom lägga de värsta skräpkanalerna.

    Eller så får dom ta och skicka upp två till satelliter så vi får flera kanaler för tusan. Tycker inte canal digital och viasat har tillräckligt med kanaler.

  4. #4
    ja inte svarar ni iaf på hans fråga, det är säkert nån som tycker om den kanalen

  5. #5
    Har inte sett den i ComHem boxern heller. Jag har inte sett den på satellit heller (för det har jag, satellit allstå).

    poolle >> BRA SVARAT. Känns alltid så på det här forumet. Ställer man en fråga får alltid de "negativa" resonemangen komma före svaret. Jag menar, bryr mig inte om din åsikt.. vet du inte svaret, låt bli att svara.

  6. #6
    @ Dennis,
    Först så gnäller du för att dom startar en ny kanal sen i samma inlägg så gnäller du på att det finns för få kanaler.
    Hur får du ihop det?

    Vad gör ni själva för att få bättre TV kanaler?
    Förutom att ligga i soffan och gny?
    Dreambox 7020s, Gemini 3.30

  7. #7
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2005
    Inlägg
    557
    Tackad
    1 gånger
    Citat Ursprungligen postat av legendshine
    Har inte sett den i ComHem boxern heller. Jag har inte sett den på satellit heller (för det har jag, satellit allstå).

    poolle >> BRA SVARAT. Känns alltid så på det här forumet. Ställer man en fråga får alltid de "negativa" resonemangen komma före svaret. Jag menar, bryr mig inte om din åsikt.. vet du inte svaret, låt bli att svara.
    Men du ger din åsikt friskt och fräscht både här och där i forumet.
    Det ska ringas och klagas på Comhem och det ska gnällas på att canal plus byter bort en filmkanal mot en sportkanal.
    Fast när du tycker något är kasst så kanske det är skillnad?

  8. #8
    Tanken var att poängtera att han ställde en fråga och fick andra svar. Det har hänt samma sak med mig, när jag ställt frågor eller försökt väcka en diskussion.

    Självklart ska vi diskutera, det är därför detta forum finns. Syftet är att förstå vad den första frågan eller ärendet egentligen handlar om.

  9. #9
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2005
    Inlägg
    557
    Tackad
    1 gånger
    Visst är det så och om vi inte slutar med det nu sp kommer tråden att bli låst snabbare än vi kan säga moderatorsjävel och då får han ju inget svar alls...

  10. #10
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    Jag har faktiskt ringt flera gånger och klagat på Canal Digital för att det inte gick att köpa vissa kanaler till våran Central Antenn (SMATV). Sunkigt värre, dom sa bara, neeej den ingår endast om du köper filmkanalerna också.

    Usch.

    Hur jag gör för att skaffa flera kanaler.

    Enkelt jag ska skaffa SKY digital om några månader, cirka 150-300 kanaler där plus man får en massa bra serier. Jag är så TRÖTT på att det visas massor av bra serier som aldrig kommer HIT till svenska kanaler. De suger verkligen.

Liknande ämnen

  1. aftonbladet tv7
    Av pesa i forum Boxer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-18, 18:41
  2. aftonbladet
    Av uhsdj i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-12, 16:58
  3. aftonbladet plus
    Av Thåström i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-02-09, 05:56
  4. Aftonbladet plus
    Av mh i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-10-25, 09:42
  5. Spelredaktör Aftonbladet.
    Av pressvempa i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-08-15, 23:09

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss