Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: 16 favoriter

  1. #1

    16 favoriter

    :arrow: Någon som har sett eller hört något om Medium 16 favoriter?

    Jag har nämligen snubblat på detta på ComHems sidor, men sen försvann det väldigt fort från deras nya webb. Så jag hittar inte det igen...
    Priset var fortfarande 159,- /mån, alltså samma som 8 favoriter har.

    Om den är sann, så är det ett helgjutet val för mig, så får jag med dom kanalerna som jag vill ha och ändå inte behöva betala för hela klabbet (Large) av konstiga kanaler som jag inte skulle installera i boxen, för jag vill inte se allt som finns.
    Du döljer något, sa abboren till metmasken!

  2. #2
    http://www.comhem.se/portal/comhem/tv_medium

    Det är fortfarande 159kr för medium, samt 8 favoriter. Betlar idag 149 tills min bindingstid går ut i februari, sen så har jag fått bekräftat att jag betalar 159 därefter, så de ändrar nog inget.

  3. #3
    Jo, men det är är Medium-paketet... jag har haft 8 favoriter istället, för jag vill ha lite andra kanal än vad som finns med där - även om flertalet av dom tillhör min "grund" av godingar.

    Jag har kört "medium 8 favoriter" och om detta höjs till "medium 16 favoriter" så är jag en mycket glad vinnare och får varje kanal som jag vill ha. För jag tycker att Cartoon Network och Nickelodeon är skit och klarar mig utan dessa. (dom var klart mycket bättre för många år sen)
    Du döljer något, sa abboren till metmasken!

  4. #4
    Aha sorry, läste lite fel där. Hmm ja 16 favoriter hade inte vart fel, men dessvärre finner jag ingen info om det hos Comhem. Får kanske skicka iväg ett mail till kundtjänst och höra efter.

  5. #5
    Nån som vet/hört nåt mer?

  6. #6
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    Antingen var det ett misstag att det dök upp på weben. Då det togs bort fort.

    Det är kanske något som kommer senare vid någon lansering eller så ?

    Måste nästan vara så, varför skulle det annars ha dykt upp på deras hemsida en kort stund.

  7. #7
    Ingen som hört sig för med kundtjänst?

Liknande ämnen

  1. Svenska favoriter
    Av Thåström i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-09-15, 15:53
  2. 8 Favoriter
    Av bursu i forum Com Hem
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-04-13, 20:17
  3. Byta favoriter
    Av yougart i forum Com Hem
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2004-03-15, 14:31
  4. Fråga ang 8 favoriter
    Av culo i forum Com Hem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-01-04, 16:44
  5. 8-favoriter??
    Av joano i forum Com Hem
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2003-10-02, 14:13

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss