Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Panasonic TX-32LX60F good or anus?

  1. #1

    Panasonic TX-32LX60F good or anus?

    Klurade lite på att köpa mig en Panasonic 32" LCD tv då min gamla börjar på att ha gjort sitt. Och såg i Elgigantens reklamblad om Panasonic TX-32LX60F, får med surround och grejer men det som är av intresse är tvn, har hört och läst lite och många har bara gott att säga om den, men bara 2 användarrecensioner på pricerunner på den. Någon som har den och kan säga något bra/dåligt om den?

  2. #2
    http://www.minhembio.com/forum/index...owtopic=121530

    Orkade inte läsa igenom tråden så du får bilda dig en uppfattning själv :wink:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    Hör inte till frågan men jag tänkte också köpa platt TV förut men ångrade mig och skaffade en 32tums 100hz TV, funkar kanonbra. Köpte en som var bara var 2år, fick den för 4000kr.

    Bra pris, platta TV är för dyrt och de är för stor risk för pixel fel och annat krångel om den går sönder. CRT är stabilt, fungerar alltid.

    Jag är däremot intresserad av en SED-TV men de lär dröja innan dessa kommer.

  4. #4
    Sålde nyss min Sony CRT 32" 100hz wide. Visst har den bättre bild än platta, men man ska ju givetvis ha högupplöst. Xbox 360, PS3, CmoreHD osv.

  5. #5
    Det var inte panasonicen, när jag kom ut och såg bilden på den så, nej, vart en JVC istället med bra mycket snabbare refresh, bättre bildbehandling o sådär...

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av Dragge
    vart en JVC istället
    Åh fan! Så sjuk var du denna vecka. :wink: :wink:

    El L :lol: kk :lol:

Liknande ämnen

  1. Död video projektor panasonic
    Av tonu i forum Projektorer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-01, 14:08
  2. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-04, 22:08
  3. Panasonic dv videokamera
    Av dalabengt i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-06-26, 13:44

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss