Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 13

Ämne: eurosport?

  1. #1

    eurosport?

    Hej!

    jag brukar titta på eurosport ca 1mån per år under paris-dakar och nu ingen eurosport, bara massa musik?

    vad har hänt med eurosport? Gorde en kanalsökning men ingen eurosport!

    hjälp mig! snart startar dom!


    --J--
    ....im not lost, im on adventure.....

  2. #2
    När tittade du senast?
    Den ligger på samma transponder som TV biljett och TV4 Guld o komedi

    12476.00 27800 3/4
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    hej!

    senaste kikade jag på eurosport i januari 2006 när dakar slutade!

    Hittar eurosport och eurosport 2 men det går music choise på båda kanalerna!
    '
    har gort en ny kanalsökning men ingen eurosport!

    ser dock TV guld!

    --J--
    ....im not lost, im on adventure.....

  4. #4
    Nått är f*cked up med din box.

    Du har inte testat att göra en fabriks reset och sen ny kanalsökning?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  5. #5
    har jobbat lite med boxe.....eurosport fins på kanal 544 MEN music choise fins också på samma kanal 544 går jag in och väljer i "hela listan" så får jag eurosport men slår jag bara "544" får jag music choise!

    C+ kunde inte heller hjälpa mig! SEGT!

    frågade om mit abb också! och SURPRICE har den blivit förlängd ett år pga man inte sagt upp det skriftligt för 2 månader till backa! Dom på står att jag fått brev men jag påstår sånt brev aldrig kommit i min brevlåda? är dom omöjliga?

    --J--
    ....im not lost, im on adventure.....

  6. #6

    Re: eurosport?

    Citat Ursprungligen postat av lacrits68
    Hej!

    jag brukar titta på eurosport ca 1mån per år under paris-dakar och nu ingen eurosport, bara massa musik?

    vad har hänt med eurosport? Gorde en kanalsökning men ingen eurosport!

    hjälp mig! snart startar dom!


    --J--
    http://www.lyngsat.com/dig/canaldigital.shtml

    majos

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av lacrits68
    har jobbat lite med boxe.....eurosport fins på kanal 544 MEN music choise fins också på samma kanal 544 går jag in och väljer i "hela listan" så får jag eurosport men slår jag bara "544" får jag music choise!

    C+ kunde inte heller hjälpa mig! SEGT!

    frågade om mit abb också! och SURPRICE har den blivit förlängd ett år pga man inte sagt upp det skriftligt för 2 månader till backa! Dom på står att jag fått brev men jag påstår sånt brev aldrig kommit i min brevlåda? är dom omöjliga?

    --J--
    Om man läser cd:s avtal så enligt punkt 15 kan du säga upp avtalet med innevarnde månad plus 3mån i uppsägningstid. smarta som de är informerar de inte om detta

  8. #8
    De behöver aldrig meddela dig att dit ab har blivit förlängd. Det står i deras avtal med dig att om du inte säger upp dit ab innan den gåt ut så förlängs det automatiskt. Så har det varit sen CD har startats. Mvh

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av ibi
    De behöver aldrig meddela dig att dit ab har blivit förlängd. Det står i deras avtal med dig att om du inte säger upp dit ab innan den gåt ut så förlängs det automatiskt. Så har det varit sen CD har startats. Mvh

    Jag jobbar med detta och de MÅSTE meddela dig innan det går ut. Om man inte säger upp det då förlängs det automatiskt men med rätten att säga upp det med innevarande plus 3 månaders uppsägning. Står klart och tydligt under pungt 15 i deras allmänna villkor.

  10. #10
    gor en ny kanalsokning
    viasat-cd motarbetar varandra men vi hjälps åt m.v.h.reidar fra BREKKEN

Liknande ämnen

  1. Eurosport
    Av Mirage i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-13, 10:58
  2. Eurosport
    Av OA i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-27, 21:55
  3. eurosport?
    Av lacrits68 i forum Canal Digital
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-01-15, 12:11
  4. Eurosport
    Av BBfordson i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-11-15, 09:35
  5. Eurosport
    Av BBfordson i forum Canal Digital
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2004-07-10, 10:02

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss