Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Ticket AU

  1. #1

    Ticket AU

    Varför får jag inte mitt FunCard och GK att autoupdatera på ticket.? har läst av ett Org.kort med MKextrakct editerat det i Seca Geo34. editerat det i FunProm 2.47 och provat att köra providerfilen i Morphex3.6 både FunCard 0ch GK och får bild på de övriga kanalerna men inte Ticket. Vad gör jag för fel. Snälla hjälp.

    // Elegance

  2. #2

    Har du ett fungerande

    au+ mk5?

  3. #3

    Ua skulle det stå


  4. #4
    Läs under info, tryck på guider och min signatur och läs unde info

    //Stimo

  5. #5
    Tack för det Stimo! :wink:

    men om jag skulle säga upp VSat abb. har jag då sagt upp mitt pkort oxå då eller? att det inte kommer att funka heller? :?

  6. #6
    det lär sluta funka ja.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  7. #7

    Ticket AU

    Jag har nu läst igenom guiderna och testat igen ser likadant ut som innan jag läste era guider och det funkar fortfarande inte, är det då min MK5 som är fel eller kan det vara något annat. MK5 &6 för ISSUER fick jag när jag läste av originalkortet. Skall dessa även läggas in i Ticket och de övriga. eller?

    // Elegance

  8. #8
    Det finns bara ett fåtal kort som har AU på ticket när man läser av dem. Tror att det på ett annat forum sades att det rör sig om ca 130-150 kort totalt på alla abonnenter som Viasat har.
    Troligtvis är det alltså "fel" på din MK5.
    Finns sätt att komma förbi detta, man kan aktivt hjälpa till och söka efter Via2 nyckeln och man får genom att göra detta tillgång till andra personers olika MKnycklar som en bonus.
    Man delar med sig av egen fri vilja så det är inget påtvingat.
    Ska kanske tillägga att det tar ett tag innan man får tillräckligt med "trustpoints" så man hittar någon bra MK5, som inte dör på 2-3 dagar.
    Mer info finns på http://www.ucs2000.com/newmember.asp

    Mvh CHBG

Liknande ämnen

  1. ticket
    Av Mora_Di i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-02-04, 10:22
  2. Ticket 1,2,3
    Av skoter i forum Viasat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-02-01, 20:49
  3. [LÖST] ticket
    Av havar i forum Viasat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-01-30, 10:06
  4. ticket
    Av Zeth i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-09-30, 17:04
  5. ticket
    Av zakk73 i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-04-01, 19:26

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss