Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Överföra gamla filmer och bilder till DVD eller video

  1. #1

    Överföra gamla filmer och bilder till DVD eller video

    En bekant har fått tag i en apparat som gör detta av fabrikat AMBICO INC. På nätet hittar man knappt inte detta bolag. Kanske är det: "Ambico, Inc., 2950 Lake Emma Rd., Lake Mary, FL 32746 (407) 333-8900". Modellen är Model V-0651. Bruksanvisningen är på franska och det är svårt att följa. Någon som känner till denna apparat och som har en bruksanvisning på mer begripligt språk? 5 st dylika apparater är till salu på ebay, men för att kontakta en säljare där (alla i USA) måste jag bli medlem i ebay och registrera mitt plastkorts alla nummer. Det gör jag inte!

  2. #2

    Ambico v-651

    Citat Ursprungligen postat av folke Visa inlägg
    En bekant har fått tag i en apparat som gör detta av fabrikat AMBICO INC. På nätet hittar man knappt inte detta bolag. Kanske är det: "Ambico, Inc., 2950 Lake Emma Rd., Lake Mary, FL 32746 (407) 333-8900". Modellen är Model V-0651. Bruksanvisningen är på franska och det är svårt att följa. Någon som känner till denna apparat och som har en bruksanvisning på mer begripligt språk? 5 st dylika apparater är till salu på ebay, men för att kontakta en säljare där (alla i USA) måste jag bli medlem i ebay och registrera mitt plastkorts alla nummer. Det gör jag inte!
    Jag har en sån apparat, den fungerar utmärkt och är lätt att använda,
    däremot är mattglaset på apparaten dåligt och behöver bytas om det finns någon som
    som har ett sådant är jag intresserad att köpa. det gör utmärkt att filma av med en Canon Ixus 950 IS

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av folke Visa inlägg
    men för att kontakta en säljare där (alla i USA) måste jag bli medlem i ebay och registrera mitt plastkorts alla nummer. Det gör jag inte!
    Varför inte?
    eBay är världens största köp och sälj marknad, dom lär inte lura dig.
    Själv så har jag köpt en massa saker där i från de senaste 3 åren...

    Anledningen till att du anger ditt konto nummer är för att dom ska verifiera användare.
    Kontokortet är det enklaste sättet att kontrollera ett namn.

Liknande ämnen

  1. Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-05-23, 12:36
  2. gör om musik video till 3gp till mobil
    Av power28 i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-07, 14:57
  3. Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-09-25, 21:04
  4. Överföra video till datan?
    Av Nils-Gunnar i forum Övrigt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2005-02-28, 17:24
  5. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-08-26, 19:40

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss